31. 12. 18

o formulah življenja in nekega leta

Ko sem prijateljem povedala, da bomo silvestrovali v Ljubljani, so mi rekli: "aha, potem boš pa računala,.."

Ljubljana je čudovito okrašena. Sredi centra, nad Ljubljanico je tisto osrednje bistvo - tista formula. O rešitvi sem slučajno slišala po Valu 2o2, intervju z Zmagom Modicem, avtorjem novoletne razvetljave Ljubljane. 
Iz intervjuja:
Gospod Modic si niti v dobi plehkega potrošništva ne pusti odvzeti svoje magične, prikrite formule celotne razvetljave.
"Na Zavodu za turizem so mi rekli - samo ne formul - jaz sem jim pa samo rekel: "Potem pa pejte vsi nazaj v šolo, če ne štekate osnovnih stvari življenja." 
Ta formula je majčken ekstremna, ker gre za razhod, za razkol matematičnih in fizikalnih norm. Predstavlja simbol za neskončnost to je vsoto vseh števil, ki sploh so, zraven pa je iz dveh strani berljiva enačba, da je sigma, (ki je tudi vsota števil, če je n ena). Če je ta sigma na neskončnost pomnožena z n -  več kot tega ni  -  in to je enako (enačaj je pa najbolj važna stvar v formuli)  minus ena dvanajstina (ni več neskočnost -  je le  minus ena dvanajstina)  
IN TUKI sem pa reku - tle  pa postane ena zanimivost, za neketere mogoče celo pot k veri - 
kajti če damo mi iz minus ene dvanastine, to našo dvanajstino na drugo stran - k sigmi, je to lako dvanajst apostolov. Na drugi strani potem ostane samo še minus ena,  ta minus ena je pa prerok - to je Kristus, ki po izročilu reče:
jaz grem  pa tja, k' vi ne morte. 
In če gre on na uno stran, ki je sigma, se ga prišteje , ne glede na to koliko je ta neskočnost velika, je to plus ena. To se mi zdi najbolj pomembno,  in sem presrečen, da je tak rezultat - da se da k vsemu možnemu kar je, še vedno prištet ena.
Všeč mi je ta Zmago Modic. :)

Srečno 2o19!




Pa računajmo 2 na kvadrat je 4
4x4x4x4x2  je 2o48
4x4x2 je 32
2 na (2minus 2) je enako 2 na O, to pa je 1, ker to je tako. (Sedaj Tamali ve da nekaj, ni važno koliko na nič je vedno 1)
2o48 minus32+2+1 je enako 2o19!
Štima! 


2 komentarja:

  1. Zelo komplicirano ampak mi je vsec da ima ta okrasek tak pomen. Lepo praznujte in veliko lepih trenutkov tudi v letu 2019.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovna razlaga, tale stric je res car -itaq, ko se pa piševa enako ;)

    OdgovoriIzbriši