1. 1. 19

Na novega leta dan

Tipkam hitro, včasih se mi zdi, da še hitreje kot razmišljam. Na srednji šoli sem imela strojepisje vedno petico. Na starem leptopu ne deluje nula, zato tipkam O kot okno. In včasih pričnem z objavo kar tako, brez razmisleka, kar mi v trenutku šine na pamet. Kot sedaj.

Novo leto v Ljubljani je bilo lepo. Še bolj čaroben je bil en dan prej, ko smo sprehajali po Ljubljani. Takrat ni bilo gužve. Prečekirali smo vse formule, ikse in ipsilone, nastanek embria,  12 rib za vse apostole in 125 kometov na Slovenski cest.  Škoda, da so Tamalemu pomrznile noge, ker me ni poslušal in ni oblekel dolgih gat in volnenih nogavic. Tako smo slišali le 3 komade mojega najljubšega jugo banda iz osemdesetih let. Rekel je, da njegove noge lahko zdržijo le ene 3 komade. Tako sem Suado in njen refren "...da li si ikad mene voljela,,,," slišala že v daljavi na Bavarcu. Do doma sem si kar sama mrmrala  še eno njihovo želenonostalgično
Goodbyeteens
Na silvestrovo  je tako naš fant dobil vročino. Lekadol je tik pred polnočjo čudežno prijel. Iskreno si je želel, da gremo pogledat veliki ognjemet. Oblekel se je duplo, tudi dolge gate in dvoje smučarskih nogavic - in njegova flaška z dvojnim dnom je bila super rešitev za njegov čaj. Vrste za kuhančka in čaj za otroke so bile ta dan velikanske. Usidrali smo se pri najbolj sredinski platani na Kongresnem trgu in imeli čudovit pogled na grad. Sledil je še zadnji komad dve minuti pred polnočjo  - I love rockenrol,.. tisti najbolj znan komad iz vseh naših davnih žurov. Tudi Tamali je držal nasmeh in ritem v nogah.  Potem je prišel župan in smo odštevali:

deset, devet, osem sedem šest pet štiri tri dva ena, O.

Poljubčkali smo se in občudovali petminutni ognjemet. Doma smo iz podeželja  in take reči so za nas velika atrakcija. O ja. Fant  je bil zadovoljen, vesel, no,...tudi malo bolan. (danes popoldan na dan novega leta je čisto okej, že brez vročine).

HVALA vsem,  drage blogerske prijateljice in vsi, ki mi sledite.
Hvala vam za ročno izdelane čestitke, ki sem jih dobila na moj naslov, za vse  komentarje tukaj. 
Hvala vsem ostalim, ki me včasih dregnete, da me berete, všeč mi je, da vam polepšam dan, hvala vsem anonimnim, ki se delate da ne veste zame in mi skrivaj sledite,  vsem tistim, ki vas ne poznam ali mogoče sploh ni pomembno,  da vas poznam. 


Srečno in ustvarjalno novo leto vam želim! Ker ena leva ena desna pomaga enako kot strumen korak v istem ritmu.  Ker se niti pletejo, zapletajo, se vlečajo za nami, z nami, med nas. Včasih se kakšen cvirn nalima na moje službene črne - bolj fine hlače in me sodelavka prijazno opomni, da imam nekaj nalimanega na hlačah. Jaz pa se nasmehnem  in to jemljem kot eno tako srečo, kot štiriperesno deteljico.
Naj bodo niti za srečo tudi z vami. Pomagala vam bom.

U2  - New Year's Day


3 komentarji:

  1. Srečno novo leto tebi in vsem tvojim! Rada sem v tvoji družbi, naj ti navdih bogati vsakdan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za prisrčen zapis. Tamali bo naslednjič spet naredil po svoje, ampak to že itak veš. :-) Lepo te je brati. Naj bo srečno, z veliko cvirni na črnih hlačah! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najlepse v tem letu ... U2 so pa itak najboljsi bend ever ....

    OdgovoriIzbriši