3. 9. 18

Rituali kvačkanih rožic

Rituali kvačkanih rožc so se začeli že v novembru leta 2o16, ko res nisem vedela kaj naj s temi rožcami počnem. Takrat je naš tamali hodil v četrti razred, danes je stopil v šesti razred. Takrat, v četrtem razredu mi je rekel, je da morda če začnem v četrtem, lahko skvačkam njemu eno veliko odejo do konca devetega razreda. Res dobra ideja. In sem začela. Ostankov voln je pri naši hiši in pri mamini hiši veliko. Kvačkala sem povsod, na potovanju, na smučanju, v bolnici, na kratkih vikend dopustih,  na morju-na plaži, doma v svojem kotičku na kavču.
Nastopili so hladnejši dnevi in vse rožce  združene v vrste  sem zbrala na kup, čez svoja kolena. Tamali jih je zložil na tla in ugotovil, da bo počasi dovolj,  da mi gre dobro, da bom imela dovolj časa in ne bom zamujala tako kot pri odejah ene in druge hčere.


9 komentarjev:

  1. omajgad, bi reku moj šestletnik. in prav tako je tole butnilo ven iz mene. čudovita odeja. res. in hvala za sivko in žajfico. ju je pograbila sofijca - za v svojo sobico, ker se njena soba imenuje 'dišeča soba' :) vse lepo k vam <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odeje za prvo punco se spomnim, drugo sem pa prešpricala. :-) No, sedaj vem, da imajo vsi trije čudovit spomin na dom. Za vedno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolk je lepa! Sta s tamalim preštela vse rožice? Koliko jih je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisva še točno vseh preštela, več kot 3oo jih je, moralo jih bo biti skoraj 5oo. Enkrat. Imam čas :)

      Izbriši
  4. Super ideja, čudovite rožice in cela odeja! Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita odeja in spomin.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, tole pa je projekt. :) Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole pa je res projekt. Super ideja in seveda izvedba. Pa mami nooo, ne moraš ves čas zamujati :P, tkao da vse pohvale za tole dekco.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tazaden stavek zmaga. Otroci so res največji kritiki, samo poslušat jih moramo. Odeja pa ... res ful dobra, ker je tako kičasta ampak tako usklajena.

    OdgovoriIzbriši