16. 9. 18

Topla jesen v Nadiži

Poleti nisem nič pisala o Nadiži, pa toliko kopalnih dni je imelo poletje, ki ga lahko opisujemo v presežkih. Nadaljuje se. Od nekod se je ponovno vzel afriški zrak, ki jesen v septembru spreminja v indijansko poletje z visokimi temperaturami in veliko sonca.
Danes smo šli do Nadiže, veliko se jih je kopalo in voda je bila res nenavadno topla.
Več kot prijetno vreme, ki že kar preveč dolgo traja in je mogoče prav zato že malce odveč.



4 komentarji:

  1. Enkrat sem pa bila tu, je imela hči planinski tabor, mi je bilo zelo všeč in mogoče bi bil res čas, da spet enkrat obiščem te vaše kraje. Sem že dodala na spisek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, pa kar oglasi se tudi pri meni, da se spoznamo v živo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadiža je za 1x pri meni samo ideja, da jo z amlo obiščeve, ma do takrat pa se pasem na tovjih fotkah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. V Nadižo grem tudi ko ima samo malo več kot 10 stopinj,kopriva pač ne pozebe.Čudovito je tule in vsako leto jo obiščem vsaj 5x.Kot bi se vračala domov.
    pozdrav iz Cuprnije

    OdgovoriIzbriši