25. 9. 18

Njegova zvezena skica na njegovi majčki

Sam je narisal skico in jo skrbno spravil. Domislil se je, da bi mu to slikco naštikala na eno majčko. Šla sva v hmjevo trgovino in kupila eno modro in eno belo majico, ker sta bili v kompletu dve. Zato je narisal še eno skico s pinki flomastrom in jo skrbno spravil.
Več časa me je že sitnaril kdaj se bom lotila dela. Jaz pa sem tuhtala kako naj se lotim,... kako naj se sliko preslika na majčko, da bom lahko po njej vezla. Spomnila sem se folije za štikanje, ki se v vodi razstopi in hkrati vezenino lepo fiksira na sicer raztegljivo jersey blago. Sliko je tako prerisal na belo topljivo medvlogo in z bucikami sva določila kje bo slika locirana na majčki.
Lotila sem se dela. Nataknila sem svoja cenena očala, da so bili štikci bolj ali manj natančni, od luknjice do luknjice. Trikrat sem zamenjala nitke in rabila sem čas, ki je potreben za kavo in še ornk klepet zraven.
Komaj je čakal, da se bo folija pod vodo stopila. Res se je. Nastala je kar lepa vezenina. Noben od sošolcev mu ni verjel, da je majica tako originalna, ne industrijska, unikatna, njegova.



2 komentarja: