31. 5. 15

Swap poročilo


"Veš, pri swapu mi je najlepše to, da vem, da bom dobila unikatno darilce. Ne vem pa od koga bom dobila in kaj. Na tvoj swap sem se prijavila dvakrat in obakrat sem se ves čas, od prijave do izmenjave daril, počutila kot da bi bila sveže zaljubljena. Vedela sem da nekdo misli na mene in se za mene trudi, prav tako kot sem jaz..." (Tadeja)


od mene do Neje, od Neje do Ine, od Ine do Sonje, od Sonje do Tadeje, od Tadeje do mene.


@Ne-Ja, Jerneja
Moja majska barva je barva sivke. Če so s tem težave lahko tudi modra. Nisem pa ljubitelj roza in rdečih odtenkov.

@oldpunca, Sonja
Jaz sem za zeleno barvo. Gozd ni nikdar tako lepo zelen, kot v mesecu maju. :-))

Ina
Barva zame pa je najlepša bela, kot cetovi solzic!

Tadeja
Če že moram izbrati najljubšo majsko barvo bi bila to svetlo modra in vijolična. Sicer pa bi izbiro barve prepustila ustvarjalki, da bo presenečenje popolno.

Jaz
Zbiram barvo lesa z zelenimi ali vijoličnimi odtenki.  

Neja je izbrala barvo sivke in kasneje še izdala (v natečaju za bonbonček)
"Barve bi bile tokrat kontrastne in sicer komibnacija tiste strupene zelene z vijolično in antracit sive, da malo ublaži. Take kmalu barve moje kuhinje :p. "

Sešila sem ji vrečko za njeno novo kuhinjo :)

DSC_4274DSC_4271




Neja:
"Obesek za Ino - mojo obdarovanko :-) . Zelela je belo kot so bele solzice, jaz pa sem dodala še perlo kot so solzice v jutranji rosi."
Ina:
"Malo sem se pohecala, ko sem videla kako ustvarja rada z barvami, sem ji naredila prijemalko- paleto in naj v domišliji zmeša svoj najljubši odtenek pomladno zelene, če ne bo šlo je pa še tempera in čopič zraven!:) V pisemcu sem ji tudi dala navodila, haha in še zapestnico prijateljstva-zeleno z metulčkom:)"



Sonja je zapisala:
"Držala sem se svetlo modre in vijolične barve - z dodatki za presenečenje. Nisem se lotila nitk, pač pa papirja in barv. "Oblekla" sem blokec in izdelala nekaj voščilnic, ki sem jih skrila v škatlico. " 





Tadeja:
"Včeraj sem ti pozabila povedati, da na swapu ne sodelujem jaz ampak cela družina. 
Bila sem pred težko nalogo: Kaj naj ustvarim, naredim zate. Zato smo imeli bojni sestanek družine (šli smo se brainstorming). In ker si si ti želela izdelek v barvi lesa so fantje predlagali, kaj bi naredili za tebe, ati Slavko pa je šel v akcijo. Nastalo je ogledalce. No, čisto brez šivanja pač nisem mogla (ker so imeli v trgovini tako lepo pomladno blago), zato je ogledalo v vrečki, kjer predvidevam ne bo dolgo. "

Seveda bo vrečka za druge reči, ogledalo pa bo dobilo svoje posebno mesto in si zasluži tudi svojo posebno objavo na mojem blogu.




2 komentarja:

  1. O, sami krasni izdelki so nastali. :-) Rada sodelujem na tvojih swap-ih. Vesela sem darilca, ki sem ga dobila od Ine in vesela zahvale, ki mi jo je poslala Tadeja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tokrat sem prvič sodelovala in ni mi žal- dobial sem čudoivto vrečko ;). Res krasne izdelke smo izmenjale.

    OdgovoriIzbriši