31. 12. 14

Silvestrovo 2014


Muzika iz ene prvih plošč, ki jo je kupil oče za svoj novi gramofon v zgodnjih osemdesetih letih. Spominja me na Silvestrovo, ker vem, da so na ta komad plesali v naši domači dnevni sobi.
Glede na to, da nisem pred dnevi imela priložnosti, da bi očetu še blogersko podala pozornost za rojstni dan, mu danes voščim za njegov god.

Mogoče spet poišče to ploščo. Kako dobro se je spomnim. Všeč mi je bila in večkrat sem jo poslušala. Vem, da je bil njen ovitek nekaj posebnega. Na njej je eno morje, valovi, povodni možje?

Veselo Silvestrovanje in srečen skok v novo leto 2015!  



Januarja se bom spominjala po zimi, ki to ni bila. Zima brez snega pač ni zima. A  Sprehod po Soški poti je bil čudovit.

Februarja je bila olimpijada in veliko medalj. Še pomnite naših  risov in rise, ki je utekla iz ZOO Ljubljana?

Marca smo v našem klubu ročnih del uspešno dokončale izdelke za novi vrtec v našem kraju.

V aprilu sem "odkrila"  mačje puščice. Te so se kmalu spremenile v ninjamačkone, ki so postali pravi letošnji hit fantovskih želja.

Maj je seveda čas za majske češnje in ponosna sem, da mi je v maju uspelo -  31 majskih objav, za vsak majski dan.

Junij je bil blogersko velik mesec, odkrila sem  mandale. Naj glasbeni dogodek leta so bili gotovo  Rolling Stonsi, najbolj ganljiv prizor v kraju pa je bil padec velikega kostanja na placu.

V juliju smo bili na morju in če danes vprašam mulce, kaj se najbolj zapomnijo iz letošnjega morja so bile to moje banance za fucbal gole.

V avgustu mesecu se je zgodil drugi dogodek leta, že več let načrtovan  - veliki pohod na Stol.

Dogodek leta za gimnazijko se je zgodil v septembru. Odhod z doma, v veliko mesto je bil tudi za starše  velika sprememba.

Septembra sem na veliko  kvačkala ptičke.

Oktobra sem si za vse svoje praznike ponovno privoščila izlet v Vicenzo.

November bomo pomnili po poslednjih fotografijah naše Đulke.

Decembra sem ponosno spletla kape in nogavice za dolge, zasnežene, ledene,... januarske, prave zimske dni. Trikrat hura za zimo in vse mesece v letu 2015! Naj bo SREČNO!

3 komentarji:

  1. Srečno 2015 tudi tebi in tvojim :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj bo srečno tudi tebi in tvojim! :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. draga moja vse naj naj v novem letu2015 vsak dan:)) in seveda tudi vsem tvojim:)))

    OdgovoriIzbriši