19. 10. 14

Vicenza - Abilmente 2014

Od včerajšnega pohajkovanja in celodnevnega postopavanja od štanta do štanta, zgubljanja med halami, tudi tavanja "za nosom", za stvarmi, ki so me najbolj zanimale, me še danes bolijo noge, oz. čisto ene druge, "nove" mišice... Ja, tudi za Vicenzo je potrebna kondicija. ;)
Vse o "Vicenzi" pod katero ustvarjalke in ljubiteljice ročnih del razumemo sejem Abilmente, si lahko preberete v lanskoletni reportaži..

Letos je bilo vse skupaj še na večjem prostoru. Ne vem natančno ali je bila to čisto nova hala ali le obnova starega razstavnega prostora. Kakorkoli, steklena galerija z restavracijo je zelo zanimiva, tam se je prijetno odpočiti in ogledati z višine veličino največje hale št. 7.
Tudi letos je bilo zabavno, zanimivo, poučno in itak zapravljivo. Danes, dan potem sem poiskala nekaj zanimivih spletnih strani in blogov razstavljalcev, v mislih pa imam že nekaj idej, ki bi jih rada čisto na novo realizirala.
Letos sem se spravila na gumbe, filc in ostanke blaga. Kupila sem si super kvačko, za katero sem šele doma pogruntala, da je namenjena tuniški kvačkariji. Moja kvačka v vijolično prelivajočem bambusu ima na koncu kovinsko konico z navojem... in prijateljica tudi ni imela pojma za kaj je njena izbrana kvačka s kaveljčkem v isti velikosti na eni in drugi strani...Vse skupaj je namenjeno tuniškem kvačakanju. Pojma nisem imela, da je tudi moja kvačka, ki je sicer manjša a z navojem za dolgo plastično vrvico, namenjena prav temu zanimivemu kvačkanju. :o Danes sem si to pogledala na yutubu. :)

Za spomin tudi letos le nekaj fotografij,  ki sem jih izbrala po treh kriterijih:
- zapravljivem (beri zgoraj - gumbi, filc in ostanki)
- v jesenskih tonih
- v kvačkariji, ki je bila najbolj umetniška - v pravem pomenu besede - v naravni velikosti je bila skvačkana Van Gohgova soba in Frida Kalo skupaj s papagajem in opico. :)














3 komentarji:

  1. Uf... verjamem, da te bolijo noge - ma zagotovo se je splačalo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Madonca, to je mogla biti pa res paša za oči in smrt za denarnico. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. ooooolepo si objavila reportażo in żal mi je bilo da se nisve vec srečali :( tolk je blo tega in tolk smo hitele da ja kaj nebi zamudile..... res pa je da bil sejem noro velik in bogatejsi kot v februarju:))) hudo hudo:)))

    OdgovoriIzbriši