13. 8. 14

Poletne torbe

Eno morsko sem vam že predstavila. Ostale so vse v "novem" modelu t.j. z notranjim žepkom na zadrgo in še dvema običajnima. Tokrat sem imela zraven še fotomodel za strukturo in družbo. :)
In rožce so tudi zraven.
DSC_0034


DSC_0020DSC_0017



DSC_0021




DSC_0016


DSC_0013


DSC_0012DSC_0009



DSC_0024


DSC_0007


DSC_0022


DSC_0028

5 komentarjev:

  1. Tile tvoji žepki so mi neznansko fajni. Pa povej, kdaj tebi uspe vse to nakvačkat in sešit? Zelo lepe torbe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Žepke ni težko sešiti. Poišči si kje na spletu ali poglej v kakšno knjigo. :) Teh pet torb sem sešila hkrati, kar pomeni, da sem 1 uro zbirala blago, 3 ure rezala, 3 ure šivala žepe in 3 ure sestavljala skupaj. Na ta način "ukradem" nekaj časa, ki bi ga sicer imela le za eno torbo. Rožce sem kvačakala pa na kavču in morju - mimogrede. Aja,.. je pa zato prah po policah in vrt v plevelu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Super torbe. Ena lepša od druge :-). Tisto s prahom in plevelom mi je pa strašno poznano :-)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Carica si - jaz bi prej zgubila živce :). Torbe so fenomenalne, fotomodel pa raztura ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. ej hude so bejbi res:))) on top:)))

    OdgovoriIzbriši