12. 7. 14

O banancah, Braziliji, Švabih in nogometu

Na dopustu, na Hrvaškem sem enkrat kupila banance - rumene penaste bonbone. Kot bi mignil, jih ni bilo več. Potem sem naslednjič kupila dva paketa bananc in jih skrila. Mulci so kar gledali, ko so uvideli mojo dobrodušnost, da sem  kupila celo kar dva paketa. Amapak, tokrat jih ne bomo vsi skupaj pogoltali še pred večerjo...Rekla sem jim, da bodo te banance za na tekmo. Da jim bomo odprli šele med tekmo, drug paket pa da bo mogoče za naslednjo tekmo.
Tako lepo so rumene, da pašejo prav za to tekmo z Brazilijo, sem pomislila.  Za vsak gol, ki ga dajo Brazilci dodelim vsakemu po dve bananci, če pa dajo gol Nemci, pa vsakemu pripada ena bananca.
Ja madona,...  :ooo ... kaj se je dogajalo,... mulci so kar gledali, kako jim dobrodušno talam sladke penaste bonbone, glede golov pa sploh nismo dojemali ali gledamo ponovitve golov, ali so to novi goli,.. do štirih golov je še šlo, pri petem v dobre pol ure, pa nam je vsem skupaj sladka rumena bananasta sladkoba kar obležala v trebuhu in poleg tega smo že uničili cel prvi paket...

Danes sem iskala v trgovini iste, banance,...  celo na črpalko sem jih šla iskat, pa jih nisem našla. Z Malim sva jih poiskala na računalniku,.. čeprav pravi, da so bile sigurno v modrem paketu in so bile malo večje kot te v zelenem paketu...



Kaj bomo pa jutri? Mogoče rdeče in črne robidnice? Prav za Švabe bi bile! Ali pa bi raje kraševe ledene kocke? :)

Jutri sledi update - in zapišemo vse možne rezultate...

Update: Včeraj so Brazilci izgubili tri nula proti Oranžnim. Nič nenavadnega, pričakovano.
Danes - Nemci zmagali Argentino v podaljških ena nula. Navijala sem za Argentince. Tudi zaradi Juana Vasleta. In običajno navijam za tiste, ki niso čisto favoriti. Danes sem navijala za Argentince tudi zato, ker je stadion in Brazilci navijal za Nemce :o,.. ker to je tko: "če nismo dobil mi, tudi vi ne boste, ...jebela!".
Aja, o pisanih bonbončkih... mulcev ni pri hiši, ni bilo sladkarij,..pijeva temno pivo domačega proizvajalca. Paše!

3 komentarji:

  1. Dobra si.Sem se prav nasmejala s temi bananicami. Kar se pa tiče črno rdeče kombinacije bi se jaz odločila kar za Griotte čokolatine. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja, da se sladkate v barvah moštev :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobri ste! :-) Prava športna družina. Dobro, da nisi obljubila po dve bananici za nemške gole. Še danes bi vas zvijalo v trebuhih :-))
    Me prav zanima, katero sladkarijo ste izbrali za finale :-))

    OdgovoriIzbriši