30. 7. 14

Kvačkane prijemalke v barvah morja,... za božič

Deset prijemalk, za deset dni morja. 
Pravzaprav devet, ker sem eno prijemalko pustila apartmaju na morju. 

Vreme je bilo za kvačanje na plaži več kot pravšnje; nič vroče,  ne vedno sončno, vedno prijetno pihljajoče. No, pravzaprav smo imeli čisto solidno vreme.  Današnji zadnji julijski dnevi na Jadranu, so daleč od počitniških, morskih, vročinskih.
Sestri, ki je letovala na Cresu sem predvčerajšnim napisala sms: "tako bo lilo, da se boste sušili do konca tedna,.." In zvečer sem dobila sporočilo:" Obupali smo, pakiramo, potem ko je zalilo kamp in odplavilo plažo.."

Čudno je tole julijsko poleteje in ne bomo ga pozabili.
Prijemalke bodo  kot ponavadi za božič ali darilca kar tako.  Zraven bom dodala hruškovo marmeladao, ki jo v teh dneh kuham v vsemogočih različicah.

Všeč mi je fotografija, ki sem jo naredila na svojem "foto" rdečem stolu z balkona.

Kuhinjske prijemalke v barvah morja v soncu, 
morja v dežju 
barvah proda in bleščečih skal,.. 
za božič, ki je vedno v rdečem. 

DSC_0689

1 komentar:

  1. Super so! In zelo uporabna darilca.. Vreme je pa res ena čudna stvarca. Mi smo se ravno vrnili iz Červarja, tam ni bilo hudo. Se pa odpravljamo čez dober teden kampirat na Cres; upamo, da se do takrat zadeve malce umirijo.

    OdgovoriIzbriši