3. 1. 14

Prisega, obljuba, zakletva

Slednje omenjene besede ni v SSKJ,... sem preverila ;) meni pa je tako zelo domača in mi zveni tako "po naše". Še pomnim naše fante, naše generacije vojakov, ki so kot zadnji v takratni jugo vojski "imeli zakletvo",... po kateri so kmalu potem nevarno in skrivoma bežali v našo mlado državo. "Zakletva" je bil takrat zelo pomemben dogodek, na katerega so romale mnoge moje prijateljice, kot mlade punce mlademu vojaku.
To besedo še danes rada uporabljam. Takrat ko se nekaj zares, brez heca..."zakuneš" do konca, za vedno... mi na misel pride še ena pesem takratnega časa, bolje časa mojega otroštva. In tiste, ki veste za katero  pesem..."...mi ti se kunemo..." gre, ste zagotovo mojih let ali starejše. Nekaj mlajše od nas namreč ne morejo vedeti za koga se je pesem pela...

Nikoli si nisem v začetku leta podajala načrtov in priseg za novo leto, prihajajoče, nedolžno ero, ki je pred mano.

Danes sem videla Taveliko hčero, kako prebira listke, ki jih je v preteklem letu bolj ali manj vsak dan skrbno tlačila v škatlico... Dovolila mi je, da sem lahko prebrala dva listka (beri - sama mi jih je izbrala :)
Na enem je pisalo: "Sankali smo se z M, L, in M smejko, 14. januar 2013". Pokukala sem na moje blogerske strani  - vem, da je 14. januarja 2013, ko sem objavila tole pesmico, snežilo. Spomnim se! Kaj bo pa letos?! :o

Na drugem "dovoljenem" listku je pisalo: "Danes za kosilo kaneloni, smejko...maj 2013" Spomnila sem se tudi sama, kako so bili otroci takrat veseli in so vedno zelo zelo veseli, ko jim pripravim najboljše sobotno kosilo s kaneloni.

Presenečena sem bila, ker sem o "obeh listkih" pisala tudi tukaj.  Zanimivo. In kar firbčna postajam,...le kaj še piše na vseh ostalih 300tih listkih.

Tudi blogerke imajo svojo "zakletve". Ene prisegajo, da bodo obeležile vsak dan  - 365 dni v letu, s trenutkom fotografije ali misli, po zanimivih asocijacijah, ki jim jih pripravi organizatorka igrice. Zanimivo. In občudujem jih, da si upajo!

Pa sem si rekla, da bi lahko blogersko zaprisegla še sama. Hmm,..(kako se napiše ali nariše z oklepaji, da malo zakašljam,..predno odločno in zavestno povem...?!) V treh točkah.  Evo, moja "blogerska zakletva":

Poleg nitkastih objav, projektov, izdelkov in drugih niti zgodb, ki se pletejo v meni, naravi, med otroki in družino   

BOM v letu 2014 vsak mesec:

  • objavila en sezoni oz. mesecu primeren jedilnik (ker že dolgo nisem na blogu kuhala :o :)
  • bom izbrala najbolj zanimivo guglbrskanje, ga objavila in tudi izpolnila. Guglbrskanje v tem primeru pomeni iskalni niz preko katerega iskalci naletijo na moj blog. Ni nujno da točno "zadanejo",... so pa blizu. :) In verjemite, da me takšna guglbrskanja prav nasmejijo in mi dajo misliti, kaj bi lahko vse objavljala...

Kaj pravite, mi bo uspelo? Mi boste sledili?... hvala vam ker mi sledite. :), 
tudi meni je všeč, da ste z mano in mi sledite ;) :)



4 komentarji:

  1. Super "zakletva" :-) Vem, da se je boš držala. Pridružila se ti še ne bom, ker vem, da nisem dovolj resna, bom ti pa pridno sledila, tudi s komentarji :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti, da ti uspe...srečno. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem prepričana, da ti bo ta "zakletva" uspela. Malce egoistično mislim tudi nase, ker bom lahko vse te objave prebirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Držim pesti da ti "zakletva" uspe :). Ideja ni slaba, se bom potrudila slediti tvojim objavam. Tvoja SWAP ideja z vrečkami je super, takole mimogrede :).

    LP,
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši