25. 8. 13

Giveaway alias talanje bonbončkov 2+1

za drugi blogerski rojstni dan 
sem sešila praznične zastavice, girlande, ki ne spadajo med "bonbončke", če pa bi jih kdo rad imel,..tudi prav. 
IMG_4144

Za drugo blogersko obletnico bom podelila dve nagradi. 

Prva bo - moj najljubši model torbe.  Med vsemi, ki boste pustili komentar pod objavo bom naključno izžrebala srečnega izržrebanca, ki bo dobil prvi bombonček-boršetko. 

Druga nagrada bo prav poseben izziv. Na prejšnem izzivu sem imena svojim šalrutam podelila sama. Tokrat bo drugače. Prav posebno ime za izdelek izberite sami in zraven zapišite, kateri izdelek bi radi dobili:
Pogoj, da sodelujete v izzivu je, da podelite izdelku prav posebno domišljijsko ime. Naslov, ki me bo najbolj prepričal in bom takoj dobila najboljšo asociacijo za izdelavo, bo nagrajen prav s tem "svojim izdelkom". Še to: Izbranec na izzivu po mojem pravilu igre izpade iz zgoraj omenjenega žreba, ker ne želim, da se slučajno zgodi, da bi eden "pobral" ob nagradi.

Kdor nima registracije na blogerju ali nima bloga,..,in  "bere moj blog kar tako" ;) seveda lahko tudi sodeluje na način, da komentira kot "anoninmni" in se na koncu komentarja podpiše s svojim imenom.
Pozor - komentarji so moderirani in so vidni šele po moji (in ne vaši, kot bloger butasto zapiše) potrditvi. Zato brez skrbi, vaš komentar bo viden slej kot prej...

Igrica traja do začetka šole t.j do nedelje 1.9. do polnoči.  Dobitniki bodo razglašeni v naslednjih dneh za izdelke pa si vzemem čas do mojega rojstnega dne ;)

P.s.  Ker grem v tretje blogersko leto in številka tri prinaša srečo... bom s tretjo nagrado presenetila nekoga kar tako... se bom še domislila...

12 komentarjev:

  1. Super igrico si naredila :-) Me je kar zaposlila z iskanjem imena :-) Sicer pa moram najprej napisati, da mi je tvoj blog zelo všeč in rada prebiram tvoje zapise. Super torbice šivaš. Tvoje recepte pa velikokrat preizkusim. Toliko o prvi točki.
    Pri drugi točki pa se grebem za torbico, ki bi jo poimenovala Senca vetra (naslov ene mojih zelo ljubih knjig).
    Želim ti veliko ustvarjalnega navdiha :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo!
    Z velikim veseljem sodelujem v tvoji igrici, saj sem ne le redna bralka tvojega bloga, pač pa tudi občudovalka tvojih šivanih mojstrovin.

    Sicer pa bi imela vse, kar ustvariš :)) Težko se odločim, kaj bi dala na prvo mesto. Naj bo peresnica. Imenovala bi jo Moja čarobna puščica. :)
    Imej se lepo in veliko čarobnih iskric pri ustvarjanju in pisanju bloga tudi v bodoče, ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše!! Tvoj blog je poln dobrot, takih za pojest kot tistih za pogledat.
    Jaz sem se pa odločila za turban. Že ko sem ga prvič videla, sem se spomnila na učiteljico v OŠ, ki je imela lase vedno spete v turban. Zaradi tega smo jo klicali Jovanka, in jaz bi turban imenovala Jovanka:)) Spomin na davne dobre čase... in da bom lahko rekla doma da lahko gledam TV z mokrimi lasmi, ker imam itak Jovanko na glavi...
    Naj tvoja čarobnost iz niti splete še veliko sreče!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje stavri so tako dodelane, izvirne, nekaj posebnega.Težko nalogo si nam zadala :-)
    Mini torbica... Mala torbica z velikim srcem :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Že dolgo spremljam tvoj blog in občudujem tvojo ustvarjalnost in vse tvoje izdelke.
    Jaz bi izbrala toaletko z rožicami (katerokoli) in bi jo poimenovala "klic pomladi".
    LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Drage moje, se moram oglasiti, ker sem nad vašimi predlogi, ki jih prinašate na "žur" navdušena! Hvala vam. Naredila bom eno prav posebno objavo, še v "času žura", da vam odgovorim, pokomentiram, da ne bom tule preveč pisala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoji izdelki so občudovanja vredni. Z veseljem napasem oči na njih :) Le tako naprej!
    Marta

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale tvoja igrica mi je zelo všeč, čisto vsi tvoji izdelki so prekrasni, izbrala pa bi mini torbico, ki pa bi jo imenovala mala torbica za mace. Veliko lepega ustvarjanja ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. tako prijetne objave. tako čudoviti izdelki. tako ustvarjalna punca. jaz bi mela turban. ime bi mu dala ... diva. se za v sluzbo bi ga imela :) in potem bi bila res tako diva :) vse lepo, draga ime roze.

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej naj se ti zahvalim, saj me je prebiranje tvojih zapisov in gledanje fotografij izdelkov tako "prebudilo", da sem s podstrešja privlekla mojo staro RUŽO STEP in začela po 20-ih letih na veliko šivati in ustvarjati.
    Res hvala za navdih !

    Moram pa nekaj povedat.
    V srednji šoli sem imela sošolca iz Kobarida.
    Večkrat me je podučil, da on ni iz Kobarida , temveč iz Kober'a. (poudarjeno na zadnji zlog, seveda.

    Mar ne bi bilo lepo, če bi nekje na torbicah bil pripet tudi trakec: KOBER'S ART ?

    Še veliko navdiha in lepih izdelkov ti želim !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo, nova šiviljska kolegica :) Bravo! Sedaj ti manjka še blog ;) Veš kaj, na mojih listkih bodo ostali kar listki "niti za srečo"... za srečo ;) Kober art, pa si je že izbral en arhitekt.

      Izbriši
  11. Čestitam ob obletnici in še naprej veliko uspeha:) Jaz sem že bila obdarjena s tvoje strani in to prav lepo uporabljam in seveda se hvalim kdo me je pocrkljau:)

    OdgovoriIzbriši