2. 7. 13

Torbica - "Spomin na zimske sanje"

Torbica je znotraj podložena z mojimi  :) Angeli senza paradiso - v čast stari popevki Canzone d'amore.  In če sem takrat dala imena svojim šalrutam, zakaj ne bi dala imena še torbicam?

Blago je tapetniško, zelo kompaktno, debelo, zato sem pri šivanju uporabila najdebelejšo šivanko in debeli bombažni sukanec. Le srčki so sešiti z običajnim poliestrskim cvirnom. Tovrstne mini vzorčke, ki jih zmore moja prijateljca Mašina bi morala večkrat uporabiti. Bom!
Gumb pa je en tak - prav poseben; dobila sem jih kot darilce od tašče moje sestrične, ki se je preselila v Avstijo. Tam so takšni gumbi nekaj posebnega - saj poznate tiste avstrijske noše; ne vem, kako se jim že reče... Kakorkoli,  med zalogo gumbov, ki jih premorem je bil ta takorekoč idelaen.

DSC_2014

DSC_2018

DSC_2019

DSC_2015



3 komentarji:

  1. Čudovita je res:)Zavidam ti znanje šivanja:)umetnije:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo čedna torba. Tale tvoja Mašina pa dela zelo lepe vzorčke.

    OdgovoriIzbriši