17. 8. 13

o dveh knjigah, o dveh psihologijah


Na morju sem prebrala dve drobni knjižici. Dobrih sto strani vsaka. Nič kaj značilno počitniško branje, a bom vseeno obe zgodbi in Psiho, Afrodito, Erosa in Parisfala in kraljevega ribiča pomnila za večne čase.


Sedaj vem, da smo ženske duše že na tisoče let  take kot smo... in moški so še vedno (do 46 leta, kot piše) bolj ali manj otroške duše... ;)
Jaz sem prebrala obe knjigi, mož je prebral le žensko bukvico... o kateri pa ni vedel na koncu povedati nič pametnega,.. sama sem bila navušena :)

3 komentarji:

  1. Ma kaj samo do 46 leta so otroške duše?Ma so kr skozi....po moje hihi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Obstaja še nadaljevanje :
    Midva: psihologija romantične ljubezni
    (priporočam branje)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem, vem, sem jo poiskala v knjižnici. So mi jo potegnili "iz zaloge - skladišča", saj je ni bilo na običajnih knjižni polici. Škoda. Morala bi biti skupaj z drugima dvema...

      Izbriši