8. 1. 12

Puloverček iz knjigice

Že skoraj 10 let je star puloverček, ki sem ga spletla za svojo najstarejšo hči. Za njo ga je nosila mlajša hči in danes je puloverček s kužkom, ki joka v luno in ne more zaspati eden najljubših oblačil najmlajšega sina.
Tako jaz kot otroci smo veliki ljubitelji knjigic Lile Prap, ki ima veliko zbirko knjigic vsemogočih živalic, od žuželk do največjih kraljev živali. Motiv za puloverček sem našla v knjigici Živalske uspavanke. Spredaj sem napletla kužka, zadaj pa je motiv lune.
Ker so v Craftalnici aktualne ravno živali,  pa naj bo ta puloverček v tem zimskem času moja objava za tokratni izziv.





4 komentarji:

  1. Zelo lep puloverček in gotovo tudi topel. Otroci zelo radi nosijo takšne z svojimi naj knjižnimi junaki, le da je tako pridnih mamic bolj malo :).
    Lp; Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Uu kar motiv Lile prav si se spravila delat. Ti pa nisi kar tako. :)) Odlično ti je uspelo, puloverček je čudovit in verjamem, da tudi izredno topel. ♡

    Hvala, ker sodeluješ na 46. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿


    OdgovoriIzbriši
  3. uuuu, pridna!!pa še lepo je!! čestitam!!

    OdgovoriIzbriši