24. 01. 12

Juice po domače

Juice, pomarančni sok je moja mama pred mnogimi mnogimi leti delala skoraj vso zimo. Iz rumenih pomaranč, rdečih pomaranč, z dodatki limon,.. Kasneje teh sokov nismo več kuhali saj je bilo sadje preveč špricano in ni bilo več pravega veselja in želje.
V trgovini sem nedavno naletela na eko pomaranče in se v trenutku spomnila na domači pomarančni sok. Pobrskala sem v mojo beležko receptov in takoj na začetku naletela na recept:

JUICE (pomarančni sok)
za 6 do 8 litrov

Rabimo: 
1 kg pomaranč
3/4 do 1 kg sladkorja
2 žlici citronske kisline
5 do 6 litrov vode

1. Pomaranče pustimo čez noč (12 ur) v vodi, kateri dodaš pest sladkorja.
2. Pomaranče operi in še enkrat jih namoči v soli da izgube grenkobo (nekateri pravijo, da tudi vse morebitne druge strupe ??)
3. Pomaranče operi in razreži na koščke (z lupino vred), dodaj 1 liter vode in 2 žlici citronske kisline Pusti stati 6 do 8 ur.
4. Po 6 do 8 urah kuhaj pomaranče cca pol ure, kateri dodaš nekaj sladkorja. 
5. Pomaranče zmiksaš s paličnim mešalnikom in dodaš ostalo prevreto osladkano vodo, še malo zmiksaš in premešaš.
6. Precediš skozi cedilo in naliješ (še vroč sok) v steklenice.

Iz pireja, ki je ostal na cedilu sem skuhala fino marmelado. Dodala sem nekaj sladkorja in 3 semena kardamoma. Spomnila me je na marmelado iz agrumov, ki mi jo je prijateljica prinesla iz Korzike.

2 komentarja:

  1. Izgleda zelo osvežilno in marmelada slastna. Če prav razumem, delaš s pomarančami v lupini?
    Tudi ko jih obdeluješ s paličnim mešalnikom?
    Moram probat:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, s pomarančami v lupini. Le tista očesca od pecljev obrežem stran. Po polurnem kuhanju v točki 4. v opisu se pomaranče in lupina lepo zmehča, tako palični mešalnik sploh nima težav.

      Izbriši