26. 1. 22

Zimska pletiva

Januarski dnevi so hladni in prav nič ne vlečejo da bi šla naokrog do reke in v breg. Kmalu popoldan nastane mrak in kaj hitro dobim izgovor, da je že prepozno. Zato toliko več, raje posedam na kavču in štrikam. Bo že prišel čas, ko se bo obrnilo in bo drugače, si rečem. Dobila sem nekaj prave ovčje volne in seštrikala dve kapi, ki sta šli v dar. Košara je nastala  kot ponesrečen poskus kape, za katero sem nasnula preveč zank za bolj raztegljiv vzorec. Znotraj sem jo podložila z bombažem ojačanim z medvlogo. Vse pletiva sem ročno oprala s praškom za volno. Izdelki so postali lepo mehki in prijetni na otip. Obe kapi sem podložila z velurjem, da bosta prijetni in dovolj topli za pravo zimo, kot bi bili kučmi.



4 komentarji:

  1. Lepi izdelki in res dobra ideja da ste kape podložila z velurjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako super košara! Sploh ne bi pomislila, da je ponesrečen poskus!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa iz ovčje volne pravkar končala nogavice po vašem načrtu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe kape. Jaz pa pravkar iz volne delam nogavice po vašem načrtu.

    OdgovoriIzbriši