10. 10. 21

Vikend z Abrahamom

Včeraj v soboto je godoval sam Abraham, vsaj tako je bilo napisano na koledarju. No, midva sva se prvič srečala že dan prej. Spomnila sem se vseh srečanj s tem očakom mojih staršev, tete in še koga. Tako kar malo v letih so se mi takrat vsi zdeli. ;)

Sem najstarejša vnukinja, nečakinja v familiji, po obeh straneh žlahte. Zato je bil to za vse nas "ta mlade",  kar poseben dogodek, ko bodo od mene naprej v ta leta stopali ostali po vrsti, brat, ljuba sestrična in tako naprej do sestre in četice bratrancev in sestričen. Ja, "staramo se in v leta gremo" ene druge generacije staršev.

Lep vikend je bil, veter nam je prinesel jesen. Po tem, ko so danes odšli še zadnji gostje iz hiše, sem šla na sprehod čez hrib do reke.

Čisto sama. Samo jaz in veter.



1 komentar:

  1. Iskrene čestitke ali kot pravimo mi Gorenjci "Vse ta bol'pa vse po vol'"

    OdgovoriIzbriši