27. 1. 21

Bernijeve rokavice

Reciklirane rokavice iz starih puloverjev. Zahvaljujoč Sandersu , tistim, ki še ne veste. Na spletu sem našla celo vrsto posnetkov, navodil, načrtov kako se tovrstne rokavice izdela, sešije. Dobro je da so stari vintage puloverji še malo filcani, skrčeni, zato je mogoče priporočljivo, da se volnene puloverje še dodatno opere pri višji temperaturi. Znotraj so rokavice podložene v toplem velurju in znotraj ni prav nobenega šiva, ki bi kaj motil. Za zavihek rokavice je uporabljen rob rokava puloverja, lahko se uporabi tudi patent.

Ker  sem hotela narediti prav take rokavice - Bernijeve - s prav takšnim vzorcem v rjavih barvah, sem posebej seštrikala vrhnji del rokavice.  Načrt sem našla med navdušenkami pletenja, kjer so bile Bernijeve rokavice prav tako viralni izdelek.  Rokavice sem želela splesti za očeta, ki dostikrat prav tako čumi, na pol spi na kavču ali na stolu kot ta nesojeni predsedniški kandidat.

Najprej sem sešila premajhne. Ker je njegova veličina roke XL, sem naredila še ene ravno tako velike, prevelike,.. na koncu koncev so bile tudi originalno Bernijeve ogromne. Zraven sem naredila še nekaj parov iz starih puloverjev. Nekaj jih imam še v delu. 









 

 

6 komentarjev: