15. 9. 20

"...imamo veliko modro nebo"

 Danes, na naš primorski praznik pritiče ena primorska muzika. 

Taka za v sled tistega časa in današnjega. Ker je vse skupaj skoraj kot v vojnih časih a bogvari hujšega!

Prijateljicam ročnih del sem ravnokar napisala, da letos NITKE in druženja odpadejo. Snidemo se enkrat drugič, v drugih časih, ko bo "svoboda" prišla. 

 

 Drago Mislej - Mef
Svoboda

Nihče je ni videl, pa jo vendar poznam,
s širokim nasmehom je prihajala k nam.
Možje so si resno segli v dlani,
ponosnih korakov, žarečih oči.

Z godbo prišla je, kot za praznik je prav,
na vrhu zvonika rdeč je prapor vihral.
Možje so si rekli dobro nam bo,
imamo veliko, modro nebo.

Svoboda je ptica je večna resnica,
daleč leti.
Svoboda je v zraku na vsakem koraku,
v meni živi.
Svoboda je moja, svoboda je tvoja,
vsak jo ima.
Svoboden je človek ki svobode ne da.


Še vedno jo čutim, kadar pridem domov,
ko veter potegne iz bližnjih gozdov.
Takrat še po starem včasih diši,
po tisti svobodi, za tiste ljudi.

Svoboda je ptica je večna resnica,
daleč leti.
Svoboda je v zraku na vsakem koraku,
v meni živi.
Svoboda je moja, svoboda je tvoja,
vsak jo ima.
Svoboden je človek ki svobode ne da....svobode ne da...svobode ne da...svobode ne da.


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar