16. 1. 19

Velike XXL torbe (za na plažo)

Seveda v janurju tudi šivam.  In kvačkam tudi.

Čakam sneg, da poslikam moji dve prešiti odeji za punce.

Ker sem si tako zamislila,
ker bodo tako poslikane lepo  prišle do izraza.
Ker so v belih in pastelnih bombažih, kosih rjuhc, vezeninah in čipkah.

Sploh vam nisem še pokazala vseh torb, ki sem jih sešila. Kar nekaj jih je. Največ takih velikih, ki same stojijo in za katere vsi uporabniki pravijo, da so mega uporabne. Uporabne so za na bazen ali za špežo, za vsesorte reci, za cote in igrače in flaše.
Torbe sem poiskala v arhivu, ker so že arhivske.  In manjkata še eni dve,..pa itak nobene ni več.

Razmišljam o novih.
Ker mi misli preskakujemo od želje po snegu,  pa vse tja do ležanja na plaži.






3 komentarji:

  1. Tvoje torbe res krasno izgledajo in verjamem da so multi uporabne :). Jaz bi tudi sneg, čeprav me hči sprašuje kdaj gremo na morje :P. Nekaj se menijo da bo za vikend prišel sneg na obisk - pustimo se presenetiti :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Super torbe! Spet si se izkazala!
    Tudi mi čakamo sneg. Pa smučali bi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje torbe so, kot vsi tvoji izdelki, vrhunske.

    OdgovoriIzbriši