30. 1. 17

Moj prvi (prva dva) art journal

Naredila sem ju že lani, tik pred božičem, puncama za posebno božično darilo.
Moj pravi prvi art journal še pride, moram narediti še enega zase in pospraviti svoj brlog takšnih in drugačnih spominov, ki jih ne morem kar tako zavreči. Spadajo zraven, prav v tako knjigco.

Papičkarce kolegice se bodo morda križale ob mojem prvem papirčkastem podvigu kar v obliku art journala, ki je v bistvu kar hudo konkretna reč, jaz pa nisem komplicirala in sem se orientirala po nasvetu dveh simpatičnih fantov (ki res ne komplicirata) in  kjer sem dobila šnelkurz navodila. Ja, to je tak krejzi art žurnal, ki ga je treba še do konca napolniti, mu narediti patino. Lepe listke se lahko trga, reže, porabi, se jim doda suhe rožce ali triperesne deteljice, se piše pesmice in misli kar tako...

Puncama sem pospravila škatlo zvezkov iz nižjih razredov osnovne šole, potrgala ven prazne strani, ki sem jih dodala v nov izdelek.  Zraven sem dodala lepe papirčke, darilne papirje,  akvarelne pole in pakirni rjavi papir, črno polo, zrezala nekaj lepih insertov iz revij (pospravila sem kup Ikeja časopisov in nekaj art revij), zrezala spravljene slike iz Climtovega koledarja in drugega z mačjimi podobami.  Naredila sem predalčke, v katerega sem npr. pospravila recept iz zvezka  iz gospodinjstva. Recepte se pač ne zavrže kar tako.
Pri izboru in pregledovanju zvezkov mi je pomagal Tamali, ki se kar ni mogel načuditi koliko veroučnih listkov je imela Tavelika punca. Za spomin sem jih nekaj dodala tudi v art journal. Prazni kvadratki morda pridejo prav za še kakšno misel kar tako. 
Tamali sem pospravila goro papirja po sobi. Ta se je valjal vsepovsod, mnogokje so bile lepe risbice fantov in punc, ki jih res nisem mogla zavreči. Naj jih ima za spomin v svojem bloku, v katerega bo še naprej čičkala, pisala, dodala spomine in lepila kartice, vstopnice, slikce, sporočilca, fotke, račune od drage vroče čokolade iz dragega ljubljanskega kafiča, ali  karkoli drugega srce poželi.

DSC_1682

DSC_1680

DSC_1683

DSC_1684

DSC_1688

DSC_1686

DSC_1693

DSC_1692

DSC_1691

DSC_1699

DSC_1709

DSC_1703


DSC_1708

DSC_1696

6 komentarjev:

  1. Taksnega darila pa bi bila vesela tudi jaz... koliko ur je slo v tale projekt... cudovito:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram reči, da niti minuta tvojega življenja ne gre v nič.
    Lep pozdrav,
    D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Hali, tudi tvoji listki in kartončki so notri. Hvala ti.

      Izbriši
  4. Vau! Krasno si sestavila "spomine". Punci sta ili gotovo navdušeni. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mami - tole pa je spomiček da ga vikaš :)! en velik WAW

    OdgovoriIzbriši