24. 10. 16

Moč jeseni

Čisto nova, sveža,... pri 282 ogledih prvič poslušana nova glasba, dobra slovenska muzika, ki nam jo je pripravil Gal Gjurin.
Ker nisem našla besedila na spletu, sem jo poslušala še vsaj štirikrat,... in po posluhu prepisala besedilo skladbe.

Glasba za današnji dan, za otožni jesenski čas, ki je v svojem bistvu še kako mogočen in bogat.


Album: "Veter" (2017). Avtor in producent: Gal Gjurin. Izvedba: Gal Gjurin (glas, akustične kitare, noga, kubanski tres).  Naslov skladbe "Moč jeseni".


Moč Jeseni (Gal Gjurin)

Jesen je moj najlepši čas, 
čas ko pridem in ko grem,
v  kar za sabo zapustim 
se nikoli ne ozrem.

Jaz imam le dvoje rok
s katerim mati svet zgradi
in če to ti ni dovolj 
naj se v prah zdrobim, 
v prah zdrobim...
To je moč jeseni, to je moč jeseni, to je moč jeseni
to je moč jeseni, to je moč jeseni. 

Jesen je moj najlepši čas,
ko prebijajo se zadnji žarki skoz nebo,
vem da bo šlo, vem da bo šlo, vem da bo šlo.
To je moč jeseni, to je moč jeseni, to je moč jeseni,
to je moč jeseni, to je moč jeseni. 

Jesen je moj najlepši čas,
čas ko pridem in ko grem,
ko se v jesen rodim 
in v jesen umrem. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar