20. 10. 16

Komplet za novorojenčka

Z mamo sva spletle še en  komplet za naše nove otročke, za darila ob rojstvu,  kompletke v belem. Mama je spletla odejico, jaz kapico in copatke. Komplet je spleten v čudoviti volni - merino bombažu, ki sva ga nabavili v trgovini Klika klika
Medtem ko je odejica za prvi kompletek spletena po načrtu za odejico kraljevega prvorojenca Georga, je ta odejica spletena po načrtu za odejico, ki jo je imela britanska dojenčica princeska Charlotka. Kapico s kronco, o kateri je bilo že pri prvem kompletku veliko govora, pa sem spletla v enakem modelu, po malce drugačnih navodilih.
Ja, z mamo pleteva kraljevsko,  :) tudi ta odejica je čudovita.
 
DSC_1035 2

DSC_1035

DSC_1036 1

6 komentarjev:

  1. Mojstrici obe, ni kaj. Jaz nisem imela take učiteljice, pa se kvačkanja počasi sama učim. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit kompletek. Bravo za timsko delo! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj noro, kak je pa meni to všeč..bom naročila za vnuke, ko bo čas za to :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, samo to lahko rečem. Jaz bom spet nona in želja imam ogromno, pletenje pa me tokrat kar nekam ne veseli. In ko zagledam to, mi še tisto malo veselja, kar odplava.
    Ta tvoj post sem dala v poseben spomin. Bo kaj narobe, če malo prekopiram ? :)
    Zelo vaju cenim, obe rokodelki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo darilo! Res je narejeno kraljevsko!

    OdgovoriIzbriši