30. 5. 16

Sedemnajst

Sedemnajst.
Sama se je naučila brati. Iz starega Cicibana se je naučila vse črke, ki so stale v koloni in bile narisane v obliki avtomobila, banane, copate... V petem razredu je med počitnicami prebrala vse Harry Potterje. Letos jeseni, v svojem osemnajstem,  bo šla v London pogledat gledališko predstavo in nadaljevanje sage. Ker se je prijavila v VIP in je imela srečo, da je sploh prišla do kart. Tudi darilo in "starševsko dovoljenje" za rojstni dan.
Stalno bere. In zbira knjige.
Tudi poezijo. Za šolski letni bilten je napisala par pesmi. Ni mi jih še pokazala.

Namesto čokolatinov sem ji podarila knjigo pesmi, ki je zapakirana enako lepo kot čokoladni pralineji.  V njej so čudovite pesmi in čudovite slike. Ciril Zlobec in njegova najlepša Ljubezen, čudež duše in telesa.

Danes sem se spomnila  intervjuja s publicistom Boštjanom Videmškom, ki sem ga poslušala nedavno po radiu  in poiskala njegovo misel, ki sem si jo takrat zabeležila. 

"Idealen bralec je  17 let star bralec ali bralka, ki ima odprto srce in ni ideološko oprečen tako ali drugače. Nima utrjenim mnenj o vsem. Išče toplo, zvedavo, čuteče se, išče neko resnico in gradi svojo samopodobo v odnosu do sveta in ne v odnosu do ogledala."  (Boštjan Videmšek)


Draga hčera in vsi ostali dijaki in gimnazijci v drugem razredu, sedemnajstletniki, kako prav je da vas imamo in kako pomembni ste, da ste prav takšni kot ste. Iskajoči, čuteči, morda kdaj samosvoji a kritični. Pomnite vaših sedemnajst in se večno po malem malo vračajte k njim.


4 komentarji:

  1. Čudovita čestitka in popotnica dekletu v njenih najlepših letih. Vse najsrečnejše za naprej in ja, ne pozabit teh lepih let brstečih popkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše tvoji krasni punci!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše za sladkih sedemnajst! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše tvoji hčeri! Me veseli, da obstaja še kdo od mlajše generacije ki požira knjige tako kot jaz :).

    OdgovoriIzbriši