24. 1. 13

Predpasniki

Med mnogimi fotografijami, ki jih moram "pospraviti",...sem našla kar nekaj predpasnikov, ki so že davno dobili svoje kuharje. Prvi je sešit v črnem platnu in apliciran po ideji ene ustvarjalke, s katero sva v okviru Bolhaexchange (to je moje izmišljeno ime za trg brez menjalnega sredstva)  izmenjali izdelke. Ostali pa so moje izživljanje domišljije z ostanki bombažnih kosov platna.

 Še to, ...če je še kdo interesent za kakšno zanimivo menjavo, naj mi piše na moj mail...za tale skoraj gusarski predpasnik, ki je bil sešit za sina ustvarjalke  Bojamoja, je moja hči dobila čudovit lovilec sanj.

IMG_7524
IMG_7525
IMG_7526

4 komentarji:

  1. Rada bi se zahvalila za menjavo dobila sem čudovito toaletko v roza barvi....izdelek je narejen profesionalno:):)
    Rada bi tako znala pa kr nevem če imam vsaj pikico talenta...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tvoji čudoviti verižici in omenjeni toaletki, pa kmalu v eni od naslednjih objav :)

      Izbriši
  2. Draga moja super ti gre šivanje od rok :) natančni izdelki ..rada bi tako znala

    OdgovoriIzbriši
  3. ♥♥♥ sploh nisem opazila, da je predpasnik na tvojem blogu :)
    Še enkrat hvala! Za OBA :)

    OdgovoriIzbriši