1. 12. 12

Under construction...

...začasno je moj blog postal invalid,... saj nanj ne morem dodajati fotografij, ker sem baje porabila ves ponujen prostor za slike.

Stvar je v reševanju, kmalu bom nazaj, tako ali drugače...

Če mi kdo lahko pomaga, kako bi stvar rešila naj mi prosim napiše email ali pusti kontakt v komentarju. Rešitelja čaka nitkasta nagrada. :)



4 komentarji:

  1. Tudi meni se je zgodilo isto ta teden. Zadevo sem rešila tako, da sem blog prestavila na nov gmail račun - v bistvu sem spremenila admina (navodila najdeš na spletu) in tako spet začela iz nule.
    Sedaj pa bom fotke pred objavo že pomanjšala v programu Gimp, da se ne bo kaj podobnega še kdaj zgodilo.
    Upam, da ti moja rešitev kaj v pomoč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petra, išče se rešitev v smeri, da se ne bi selila. Ko mi uspe poročam... tudi o rešitvi.

      Izbriši
  2. Kako pa je s tem ko imaš tam možnost da iz picasaweb naložiš sliko? Je tudi tam kaj omejitev? Nisem še delala tako ampak... kot predlog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vse sem delala direktno in je sam bloger delal album v picasi, ... kar pomeni, da sem nalagala ene slike v preveliki, gromozanski obliki,...nič nisem pomanjševala. Prostor je omejen na 1 gb. Trenutno rešujem na 2 načina,.. o tem kmalu tudi tu :)

      Izbriši