30. 5. 13

Konec maja

...praznuje moja prvorojenka. Navadno ji naberem najlepših rož z vrta. Letos pa zaradi dežja, hladnega vremena,... samo nemo zrem skozi okno in opazujem, kako močno pogrešajo sonce tudi vse rožce.  Ko bo posijalo sonce, naberem rož! V čast soncu in majskemu dekletu!

Sešila sem ji enostavno torbico,  tudi zanjo srčasto, z gumbki :)
DSC_2987

Belo platno sem že nekaj časa nazaj potiskala s krompirjastimi štampiljkami. 
DSC_1673

Uporabila sem rdečo-oranžno-vijolično kombinacijo, ki nam je puncam zelo všeč. Na zunanjo stran sem sešila enostavni žepek na zadrgo in vanjo spravila glasbeno presenečenje. Danes zvečer na ves glas v svoji sobi posluša ...
...Za naju punca, naj se svet drgač vrti, naj se obrača, kot nama prav se zdi...

Naj se vrti vrti, vrti, kot se mladim puncam zdi. Tako mora bit! 
Dobra muzika. Enkrat, ko smo slišali reklamo na radiu za akustično različico Dan D, je rekla "ta CD bi imela pa tudi jaz."
"Tudi jaz, " sem ji odgovorila :)
DSC_2981
DSC_2978
DSC_2983
DSC_2977
DSC_2988

 Mlajša sestra pa ji je pripravila samo njeno presenečenje. Vsem je govorila, da je to veliko presenečenje, skrivnost... pa je na koncu vsem na očem na vrhu svojega koša, sredi sobe, ... pustila sledi... V akvarijček-okvirček, ki se kupi v Ikeji, je nasula moooooorje bonbonov, najljubših in najslajših na svetu,..Baje da jih je 8 ali 9 paketov. In veste kdo plava v mooooorju bonbonov? To pa je bilo presenečenje, ki se ga lahko domisli samo Tamala.
Počakajte malo, kmalu pride oseka :),... takrat vam pokažem.





4 komentarji:

  1. Vse najboljše slavljenki, krasna darila!

    OdgovoriIzbriši
  2. OOOO vse najboljše punca in kakšna fajn darila:)kaj se vse nespomnite:)naj pa pohvalim tebe mama da šivaš take "taške" hihi da je kej, daj en štant odpri:)
    Prava umetnica si pa še prov posluh, po željah narediš oz.tako kot vidiš da potrebujejo na uporabo:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. in kaj se je skrivalo notri? :)

    OdgovoriIzbriši