21. 5. 21

Odštevanje majskih dni

Ves čas v maju štejem dneve. Pravzaprav odštevam…

Do dneva, ko bom res nepreklicno zadnjič zakurila peč. Že dvakrat sem jo očistila pepela, krog kartonov in drvi okrog nje,  pa jo kmalu potem ponovno zakurila, da sem čez vikend lahko posušila vso žehto  nogavic in kapucarjev.

Odštevam dneve do trenutka, ko me bo prijelo... in si bom rekla, da je prišel dan, ko lahko zamenjam garderobno omaro s poletnimi oblačili in vse zimske reči prestavim v gornji konec.

Čakam dan, ko bo dovolj toplo, da bova spala pri odprtem oknu. Najtoplejšo vrhnjo odejo sem resda umaknila, vendar posteljnina še ni sveže poletna. To se je običajno in zmeraj do sedaj zgodilo med prvomajskimi prazniki.

 

Že od dneva OF je vsa naša družina odštevala dneve do vikenda dneva zmage, ko sta starša slavila zlato poroko. Bil je tako čudovit sončen dan tistega zmagovitega vikenda.  Zbrala se je cela družina, vsi vnuki in vnukinje in celo nekaj njihovih fantov in punc. Zadovoljni smo bili, da smo lahko naredili družinsko srečanje. In ja, čisto zares smo naredili družinsko domačo zakusko  in slavje po protikoronskih pravilih  PCT. Bili smo v vseh treh oblikah mogočih izjem. Na mizah so bile vazice z dišečimi svežimi šmarnicami in mama je dobila  poročni šopek z belimi vrtnicami in šmarnicami, sličen tistemu kot osmega maja enainsedemset. Spekla sem potico, ki je bila zavita skoraj za oceno 4/5. Torte ne bom pozabila,… dala mi je vetra in vse je šlo nekaj narobe. Vmes, med pripravo kremastega nadeva,  so me na vrat na nos klicali na cepljenje – če imam čas, da  pridem v eni uri do Tolmina. Tako sem se na hitro cepila in do večera se je tudi torta nekako sestavila. Hčerka je poskrbela za zlat srček in na torti so gorele ognjevite rakete, ki smo jih najprej neuspešno prižigali na napačnem koncu, da sta se se mali nečakinji hudomušno smejali, najstnik pa rekel, da nimam pojma.

 

Samo še ena noč nas loči, ko bomo s hčero in njenima dvema prijateljicama že tradicionalno skupinsko gledala Evrovizijo. Na koncu bomo  sestavile vsaka svojo stavno listo in postavile stavne nagrade.  Nabaviti moram čips, ribice, tiste smoki medvedke  in pivo. Všeč mi je v njihovi družbi, zraven me vzamejo, ker potem dobro in strastno skupinsko navijamo in opravljamo. Še to, zelo pomembno: letos moramo nekako časovno uskladiti televizijski in radijski signal, saj bo na radiu Evrovizijovodil  Šalehar in to zna biti skoraj tako mogočno dobro kot Toplovod.  

 

V maju mnogi odštevamo do dneva cepljenja. Odštevam dneve do druge doze, tudi  do dneva dneva mladosti, ko vremenarji obljubljajo, da se bo vreme končno ustalilo. 

Odštevam dneve, ko bodo zacvetele prve vrtnice na vrtu. 

Koliko dni še manjka do prvega poštenega piknika na vrtu?

Odštevam dneve do tapravega poletja. Takoj v juniju začnem šteti in odštevati  – do dopusta, do morja, do prvega vročinskega vala. 





 

 

 

1 komentar:

  1. Tudi meni se zdi, da v maju samo odštevam- predvsem dni do konca mraza in si želim češenj z drevesa in bosih nog in kratkih rokavov... Naj se odštevanje čim prej zaključi:)! Torta in šopek pa izgledata super!

    OdgovoriIzbriši