30. 9. 19

Pohodne poti skozi Planinski raj

V naši dolini se za konec turistične sezone obeta še Festival pohodništva. Poti tod okrog je veliko, nastajajo nove, krožno turne, okrog hribov, tudi skozi naš raj pod gorami, med planinami, cerkvicami in reko.
Nocoj sem se spomnila zapisa Maje, ki sem ga dobila na svoj mail enkrat poleti,  potem ko je Maja ugotovila, kje smo preživeli letošnji dopust.


Nekaj insertov iz Majinega sporočila, v katerem tako lepo opiše trenutke na turah po hribih na bovškem, je kot nalašč za razmišljanje o pohodništvu.

Maja je napisala:
Z veseljem spremljam Vaš blog že nekaj let. Sem velika ljubiteljica krajev ob Soči, in z veseljem prebiram Vaše objave o Vašem »Planinskem raju«. Tam v Vaših koncih je res lepo. Tista bistra, šumeča in  turkizna reka pa daje krajem ob njej poseben čar.

V mesecu juniju sem prvič osvojila Krasji vrh v Polovniku. Turo sva z možem pričela v Drežniških Ravnah. Soparno jutro se je sicer sprevrglo v še bolj vroče dopoldne in popoldne, a ves trud in znoj sta bila poplačana na vrhu. Odprli so se božanski razgledi na eni strani na Bovško kotlino, na drugi strani na Kobarid in Krn. Mir in tišino sta na vrhu prijazno zmotila le beloglava jastreba, ki sta krožila nad našimi glavami. Vračali smo se mimo planine Zaprikraj, kjer smo se najprej odžejali z ledeno mrzlo vodo in potem nabavili še skuto.

In v vročih junijskih dneh smo »sopihali« še na Skutnik (Monte Guarda) nad Učjo (Italija). Odlična tura za uživat. Cel hrib od Kala do Planje je dišal od cvetja! Pravi botanični vrt.  
In kot da nam še ni bilo dovolj, smo za konec prehodili še tisto strmino iz Bovca na Javoršček. Odlična tura za vroče dni, saj pot poteka večinoma po gozdu.

Plan za letošnji dopust, ki bo v avgustu pa je pohod od Bovca do Drežnice. Potem pa z busom nazaj v Bovec. Upam, da nam bo vreme naklonjeno.  



Ne vem, če ji je že uspelo prehoditi pot od Bovca do Drežnice, pot ob Soči. Ponovno morava stopiti v stik, da mi to sporoči. Zanjo imam še nekaj za moj in njen Betinski in morski spomin ali spomin na igrico, kako sva se našli. 


Update -  Maja se je oglasila in ponovno lepo zapisala:Poleti pohod od Bovca do Drežnice ni uspel, ker je bilo absolutno prevroče. Je pa pohod še vedno v planu in bo sigurno realiziran. Kako je pa na Krn? Je na vrhu ze kaj snega? Vsak dan se spomnim na vaše kraje, magično reko Sočo in čudovite dopustniške dni. Tako kot je S. Gregorčič zapisal:"O, zlatih dni spomin me vleče na planine, po njih srce mi gine, saj jaz planin sem sin! Tedaj nazaj, nazaj v planinski raj!" 

Kako lepo!


Ni komentarjev:

Objavite komentar