4. 3. 19

Pustna reportaža

"PUST JE BIL IN BO!"

To je geslo, ki ga povzemam od naše glavne organizatorke pustne povorke v Kobaridu!

K sreči je v našem kraju še dovolj ljudi dobre volje, ki v sodelovanju z drugimi društvi in skupinami spravijo pod streho čisto simpatično, zanimivo in zabavno pustno soboto.
Naš fant  je bil v srednji navezi sournkov - ups...sedaj sem jih kar slišala, ko sem preverila, v katero navezo je spadal,... mi je rekel, da se tega ne govori in piše, saj se ne sme vedet kdo je za masko.  Sournk -  je najstarejša kobariška maska, ki je v zadnjih letih ponovno obujena.

Letos so bili med novimi liki tudi trije beli klovni Poirroti. Skupina ročnih del NITKE smo bile zaprošene za pomoč v šivanju in izdelavi črnih cofov. Najbolj zahteven del - ideja za izdelavo ovratnika je nastala prav med vsemi izkušenimi članicami,  ki smo na koncu našle zanimivo in izvedljivo rešitev. Črnih cofov je bilo veliko, tudi veliko navijanja črne volne na kartončke, s katerimi smo izdelale pompome v treh velikostih.

Vesela sem, da je bil dan lep, da je pust lepo uspel in da so bili Poirroti lepi  :)


4 komentarji:

  1. Marjeta, ne mi reč, da nimaš rokce za fotografirat in za šivat, itd. Prelepe so in pika! Hvala lepa za trud in prostovoljnost ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vilma, naša glavna pustna organizatorka.

      Izbriši
  2. Dragi moji kobaridci, ta pustna koreografija pa je presenetila v polno. Krasno, vzpodbudno naprej. Troštamo se naslednjega. Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo ... in res mi je všeč, ko poslušam/berem, kako se ti običaji ohranjajo in so mladi v to zelo vključeni. Letos sem bila v Cerknici (fotke še bodo) in zato tudi po tv bolj spremljala, kaj se je vse dogajalo po Sloveniji. Močno upam, da se pustovanje ohrani tako, kot je.

    OdgovoriIzbriši