19. 12. 17

Iluminacija

V pričakovanju skoraj prazničnega vikenda smo.
Hiše še nismo okrasili in smreko sta nam kupila kar mama in oče.  Potice še nisem pekla, ni še pravega zanosa. Ma bo prišel...sva pa s Tamalim pekla že drugo rundo čokoladnih razpokančkov.
V soboto sta glavno dnevno okno pomila kar naša dva moška pri hiši,..in pometla balkon, da bo smrečica pred lepim oknom in pometenim balkonom. Osvetlili jo bomo. Iluminirala bo. 

Danes sem slišala čisto novo pesem in spoznala novo besedo. Res so mi šle kocine pokonci, čeprav sem poslušala samo na pol, v službi. Nocoj poslušam spet, večkrat.

Mestece, naš mali kraj je letos lepo okrašen. Iluminacija našega kraja, našega novega trga je čudovita.
Plato pred cerkvijo je postal raven, veliki fotelji, kot rečemo novim modernim klopcam so zanimivi in pašejo.  Iluminacija je diskretna, lepa, ravno prav jo je. Tavelika hčera bo letos zadovoljna in všeč ji bo. Nikoli ne bom pozabila, kako se je lani zgražala nad svetlobno okrasitvijo. Še par dni in bomo vsi spet doma, za dalj časa skupaj, ne le za vikend.

Šalehar in Karoli sta letos, v tem predprazničnem tednu tako super, kot bi bila sredi poletja, ko je obilo sonca, svetlobe,..  "Poletje v dvoje" je njuno celotedensko druženje z vrhunskimi glasbeniki, ki noro dobro pojejo. Čutno, doživeto. Zdi se, da kar sama glasba osvetli, razvetli, iluminira, "depilira", kot je ob poslušanju čudovitih, vrhunsko zapetih komadov pogruntal Mihi. Slavnostno, kar praznično zgodnje jutranje dopoldne kmalu po osmih, na najboljšem radiu Valu 2o2, s ključno besedo, ključnikom,  pod - kot pravita avtorja - heštegom oddaje, ki je seveda ena sama Ljubezen in to 

"Ljubezen do človeka. Do sočloveka." (by Miha Šalehar in Andrej Karoli)
:) :x

Raiven  Illuminated (Živooke na Valu 2o2), (v originalu Hurts)

4 komentarji:

  1. Sem šla prav poguglat besedo ILUMINACIJA. Prvič slišim in sem mislila, da je nekaj na novo izumljenega, pa ni, SSKJ jo prepozna. Za Šalehar&Karoli mi je pa žal, da ne morem poslušat, ker je v službi tak džumbus, da še sebe ne slišim, kaj šele radio tam nekje v ozadju. Meni sta to dva najboljša voditelja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jutri, v četrtek ob osmih, pa bo kar potišajte,... Karoli je rekel, da bo jutri ob osmih obstala vsa Slovenija - kar poslušajte! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Huh koliko objav sem pri tebi zmaudila. Vsaka je razred zase in vse pohval eza toliko copatkov. V glavnem, vse dobro v prihajajočem letu in naj te čarobnost praznikov iluminira in napolni z energijo za prihodnje leto :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako rada imam tvoje objave, kako sem že čisto mimo iz tega počasnega blogerskega svetka.. ni mi všeč in se takole potihem vračam vanj. In meni sta tadva dečka tudi krasna za poslušat. Bodi dobro in vsa tvoja družina, v tem polnoletnostnem letu, dozorevanja in vstopanja v najstništvo in lovljenja abrahama...tudo pri nas vse podobno :)

    OdgovoriIzbriši