18. 9. 16

Mehka patchwork vrečka

Nocoj nisem našla intuicije, ideje za novo objavo na blogu.
V svojem foto albumu sem našla vrečko, ki sem jo poleti sešila iz ostankov bombaža. Hotela sem se preizkusiti v ročnem prešivanju, zato sem nujno potrebovala izdelek, ki je takrat nastal za nikogar, kar tako. Izbrala sem ostanke bombaža v pastelnih rožicah,  zrezala sem 18 kvadratov v bolj ali manj modrih tonih, jih sešila v dva bloka, jih ročno prešila. Znotraj sem vrečko podložila  v rozast bombaž in dodala širok svilen trak.  Razmišljala sem, da bi takšen izdlek lahko bil kdaj za kakšnega novorojenčka. 

Prav tiste dni, ko je bila vrečka dokončana sem izvedela novico, da smo v naši širši družini dobili novega člana. Bratrancu se je rodila deklica, za katero sploh nismo vedeli, da je na poti. Tokrat sta veliko novico skrbno čuvala in je nista želela deliti. Pravzaprav sem za novico zvedela neki poletni dan, večer. In glej, prav naslednje jutro, pravzaprav še pozno prejšnega dne, se je bratrancu - prav na njegov rojstni dan rodila hčerkica. Malo je pohitela, a vse je bilo v redu. Vsi smo bili zanju še kako veseli in srečni.
Vrečka je oblečena v rozast bombaž, kot nalašč za novo punčko. Vanjo sem dodala še nekaj pletenih copatk, igračko, ki sem jih imela slučajno na zalogi in prvo simbolično darilce predala mladi družinici.
Uradno darilce pravkar ustvarjava skupaj z mojo mamo. Saj veste, da pokaževa tudi tukaj.

DSC_0717


DSC_0718






Ni komentarjev:

Objavite komentar