27. 4. 16

Unicorn - parček

Unicorna sem enkrat sešila za oboževalko unikornov, drugič  je bil to samorog z rozastimi trakci. 
Ko sem nedavno videla, da ima punčka samoroga z rozastimi trakci še vedno tako rada, da ga ima vedno s seboj, ter da je po dveh letih še vedno cel, sem si rekla,  da moram projekt - unikorn kmalu ponoviti.
Za mojo malo nečakinjo, ki je pred kratkim praznovala svoj 1. rojstni dan sem sešila dva samoroga. Dva sta tudi zato, da starejša triletna sestrica ne bo čudno gledala in se čudila, zakaj je v paketku le ena igračka. Baje je "svojega" že odnesla v vrtec.

Vesela sem tudi, da bo mala nečakinja (in njena sestrica ;) dobila še eno darilce. Srečna pravljična trojka mi je prinesla srečo pri žrebu med Drobtinicami  in punci bosta dobila čisto novo slikanico slovenske avtorice.

DSC_9411


DSC_9409


DSC_9407



Ni komentarjev:

Objavite komentar