12. 4. 15

Sonjini copatki

V projektu copatki je sodelovala tudi Sonja, mnogi jo poznamo iz obiskov pri Oldpunci. Pravzaprav je copatke seštrikala Sonjina mama.
Prosila sem jo za vzorček copatkov. Sonja je svojo mamo zaslišala in mi poslala navodila za izdelavo. Ker me je na koncu čisto malo hecalo, sem prosila za ponovno pojasnilo. Odgovorila mi je in rešila mojo zagato pri ključnih momentih v izdelavi podplata. Presenetila me je, ko sem dobila še pošto in sporočilo: "Pošiljam ti "švingle" za izdelavo copatkov. Upam, da ti bo v pomoč."
In mi je bilo. Uspela sem dokončati copatke v belem. Sonji sem sicer zapisala, da nameravam seštrikati  enake,  v rozasti barvi, saj sumim, da bo moja sestra v aprilu dobila svojo drugorojenko.
Pa si na koncu ne upam staviti vse na roza.
Seštikala sem najmanjše copatke v belem, ki čakajo, da jim nadenem še trakce v ustrezni barvi. Srečno, dragi sestrici, Sonjini mami in Sonji pa hvala za donirane rozaste čipkaste copatke za  našo porodnišnico in za načrt na katerega sem v svoj blokec zapisala: "Sonjini copatki."

Sonjini copatki

"švingl" od Sonjine mame



3 komentarji:

  1. Super ste bile pridne in dobordelne :).

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooo kaksne mojstrice:)))) vse vam je uspelo:))) bravo bejbe:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da nam je s skupnimi močmi uspelo! :-)) Hvala za lepe besede. Mama se že topi od ponosa. :-))

    OdgovoriIzbriši