4. 4. 15

Pirhi in piščančki


Diana mi je poslala medklic - o barvanju pirhov s svilo. Nisem še slišala. Bom raziskala  - drugo leto.


Kako smo letos barvali pirhe? 

Veste  kaj vam povem? Ga ni pred veliko količino čebulnih olupkov, v katerih kuhate jajca, tako kot običajno to vedno počnem.
Letos sem kupila "komplet magic" - da bo imel Mali še posebno veselje in bo on opravil glavnino vsega ustvarjanja. Ma kaki. Ko sem barvilu dodala kis po novodilih, je samo bežal,...saj mu je vse skupaj tako grozno smrdelo, da res ni mogel biti blizu, tudi če je dihal skozi usta (in prav glede kisa je tako občutljiv, da mu moramo solato postaviti na drug konec mize...). Po vrhu vsega sem zraven pekla še kruh in potico,... in sem jajca pustila preveč časa namakat, da se je začela njihova jajčna lupina kar nekam čudno mehčati in topiti.
Tamala je prišla od skavtov še vsa "pirhasto navdahnjena", saj so pobarvali 40 pirhov in bo imela še cel teden zeleno za nohti. Dokončala je delo z magic barvami in flomastrom, ki to barvo raztopi in razbarva do barve jajčne lupine. Eh, lari fari.



Sem pa zato toliko bolj zadovoljna s simpatičnimi piščančki, ki sem jih našla tukaj, pri Lucy.
Naredila sem jih pet, nekaj že podarila najmlajšim. Eden ostaja in Tamalemu sem rekla, da ga lahko podari svoji najboljši punci. "Ma mama no,.. dej,.." in me pogleda izpod čela, ko ponovi isto frazo in pogled, kot ga vidi pri starejših sestrah. :)

Lepo velikonočno praznično nedeljo vam želim. 

DSC_3733

DSC_3736


DSC_3723


DSC_3718

6 komentarjev:

  1. oh, da bi bila jaz njegova najljubša punca :) vse lepo k vam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si spet naredila. Pa malega spravila v zadrego....
    Barvanje s svilo je enkratno - vidim pri drugih, meni je greh svilo zrezat :)
    Vesele praznike, kar jih še je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ga čez barvanje jajčk v čebulnih olupkih. Vse drugo so res samo bolj ali manj komercialne finte. Tvoji piščančki pa so pravi cukerčki. :-) Vidim, da bo potrebno obnoviti in nadgraditi znanje kvačkanja. :-))
    Želim vam lep preostanek praznikov!

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo ste ustvarili:)) piscancki pa zakon:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. O, luštni luštni piščančki! Te občudujem, da si naredila toliko teh miniaturic. Bodite fajn.

    OdgovoriIzbriši
  6. Piščančki so cart 100 na uro :). Tamalega pa si res spravial v zadrego - mami no... :P

    OdgovoriIzbriši