27. 10. 14

Kokosove kocke

Prazniki v oktobru - rojstni dan, obletnica poroke, vikendi kar tako,... ko se domov vrne Tavelika hči in ji v nedeljo spakiram sladkarijo "da bo še za cimre",  so bili letos v znamenju kokosovih kock. Slaščico, ki sem jo ponovno odkrila in se z njo spominjam časov ko sva v čokoladi in kokosu packali še skupaj z mamo.

Recept sem našla na spletu, čokoladno kopel sem domislila sama. Zapomnila sem namreč to, da je mama vedno rekla, da mora biti količina masla enaka količini prave čokolade. In kako zelo dobre so kocke, odloči prav slednje.

BISKVIT:
  • 6 jajc
  • 400 g sladkorja
  • 400 g moke
  • 2  vrečki vanilijevega sladkorja
  • 2 vrečki pecilnega praška, ki ga vmešamo v moko.
  • dve kavni skodelici mleka
  • dve kavni skodelici olja
ČOKOLADNA KOPEL:
  • 300 g čokolade - 400 g čokolade
  • 250 g masla
  • 2 kavni skodelici mleka oz. po potrebi (gostota zavisi od kvalitete čokolade, poraba pa tudi od tega koliko velike kocke narežete)
  • vsaj 250   - 300g kokosove moke 


Penasto umešamo jajca, sladkor in vanilijev sladkor. 

 Dodamo  moko, kasneje postopoma mleko in olje.

 Pekač premažemo z maslom, vlijemo vanj maso in spečemo cca 15-20 minut pri 180 stopinjah. Prebodemo z nožem, da preverimo, če je pečeno.
 Ko se biskvit popolnoma ohladi narežemo kocke. Manjše ko bodo kocke, več čokoladne kopeli bo potrebno. So pa manjše kocke dosti bolj praktične kot večje grmade.
 V parni kopeli stopimo najboljšo čokolado za kuhanje in maslo, dodamo nekaj mleka in pripravimo primerno, ravno prav tekočo kopel. (Preizkusila sem kar nekaj vrst čokolad in daleč najbolje se je izkazala najbolj domača, čokolada na kateri je narisana "punčka v narodni noši".  Zmes je bila daleč najbolj gosta in voljna.
 Poraba čokolade in kopeli je kar velika, vendar je kljub temu sladica praktična, priprava je enostavna. Pri tem opravilu - "kopel + kokos" obvezno potrebujete še enega pomočnika. Običajno mi je vedno pomagal Dragi, tokrat pa sem to prepustila Tamali in njeni prijateljici. Iz mojega "dvojnega" recepta nastane velikooo kock, ki pa so vidno zmanjkovale že pred uradnim slikanjem. Ker sem jih tokrat zrezala jaz in ne moj Dragi, kot običajno, so bile kocke bolj kvadrčki. Ko jih razreže on so popolne kocke, male in lušne, ravno prav velike za direkten sladek grižljaj. Takšne popijejo mnogo čokolade. In iz enega pladnja nastaneta dva. 
 

4 komentarji:

  1. Uh, to tudi jaz rada delam z mami :) (vesna iz kvacka-rajzaduso) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. jaja moja katja je res norc na te kocke:))) hihi midve bove delale linško torto cez vikend:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm pri naših sladkosnednežih bi potrebovala dvojni recept za obliv, ha,ha.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nostalgično - hvala za novo verzijo recepta :)

    OdgovoriIzbriši