15. 10. 13

Gostovanje mačjih carjev in muc

Danes gostim prav posebne mačje goste in obenem odpiram objavo z novo oznako med blogerskimi temami: blogerski gosti. 
To so danes mačji carji, Mace in Razbojniki drage blogerske prijateljice @An-je

  • Ljubiteljica mačk, živali in seveda vsestranska ustvarjalka, ki poleg nitkastih reči oblikuje tudi nakit, izdeluje lepe čestitke in še kaj.
  • "Uživačica na mirnih vodah", kot ima zapisano v svojem blogerskem profilu. Ta opis v njenem profilu, je meni tako všeč. Mirnost, natančnost, osredotočenost in pozornost so tiste vrline, po katerih rečemo, da v nečem resnično uživamo. In dandanes je vsepovsod vse preveč hitenja, adrenalina in premalo pravega uživaštva.
  • Uživačica na mirnih vodah je tudi njena hčerka. Veslačica na mirnih vodah, na katero je @An-ja upravičeno ponosna. In prav obema opis še kako paše in se familjarno uskladi tudi z najbolj znemenitim jezerom v Sloveniji, od koder je moja blogerska gostja doma.
Saj veste, da smo tudi mi mačkarska familija.
V veliko veselje vam danes predstavljam našega An-jinega mačkona in muci. Rabojnik v modrem se je moral tokrat slikat na sončku, saj sicer še vedno dežura na vrhu stopnišča in sprejema goste. Vsakemu gostu moram tako posebej razlagat, da "to pa ni moj mačkon" ;) Tamali bi mi pri tem hitro segel v besedo, ... da je to njegov mačkon, ki se bo preselil v njegovo sobo, ko bo prebarvana v fantovske barve. Mucka v vijoličastem se vsak dan nosi v šolo in Tamali prinaša srečo, Tavelika pa je svojo muco v rožicah poiskala v svojem predalu kjuti reči.

Če bi tudi sami imeli kakšnega takšnega mačkona, ga podarili komu od svojih najmlajših v familiji,...kar pocukajte @An-jo,... mogoče jo najdete tudi pri kakšni stojnici. In lahko jo pocukate in se zmenite z njo tudi za delavnico izdelave prav takšnih mačkonov in muc. Ali niso simpatični?!







4 komentarji:

  1. Oooo,kakšna krasna druščina muckov. Čudoviti so. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti si neverjetna!!! A češ da nam jezero poplavi, ko ima več vode še zaradi mojih solza ganjenosti!!
    Najlpša hvala, tako za tole objavo, kot tudi zato, ker me imaš res v zavesti, ker si mi odprla vrata svojega sveta in me gostoljubno povabila vanj. In imam čast biti prva gostja v tvoji novi blogerski temi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni mačkoni :-) Super ideja se mi zdi, da boš predstavljala dela in bloge drugih ustvarjalk. Sem že pokukala k an-ji :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mijav.... mijav..... ful so dobre mačke:)
    ve ustvarjake pa še posebej:)

    OdgovoriIzbriši