8. 3. 13

ženske, ženske,...

danes, 
itak :)
V službi so nas tradicionalno presenetili z rožico in čokolatinčki, 
na službenem emailu so me čakale čestitke iz Romunije, Bolgarije, Bosne in Srbije :o 
in privoščile smo si kaj več kot le kavico in biskvit ;) 
Doma me je čakal lep pogled in čestitka Malega vrtičkarja,
in še sedaj si pojem tole pesmico, ki sem jo zjutraj slišala na radiu... 


O, ženske ženske! (Tulio Furlanič) 

Nosil sem jo na rokah,
dvigoval jo na ramena,
jo božal, ji odganjal strah,
ji šepetal najlepša imena.

Bila je moja ljubica,
moja dama in princesa,
z rožami posipal sem ji tla,
z mano je imela nebesa.

O, ženske, ženske,
kaj nam delate!?

Ni več želje,
če vam damo vse
Najboljše izmed vas
dobi kakšen dosti slabši kot jaz

O, ženske, ženske!

Enkrat sem se predajal,
prav do konca, do zadnjih moči,
kakor volk sem v luno lajal,
dovolj, da te izuči.

Za nobeno se več ne razdajam,
na dlani ne nosim srca,
ko ljubim, sebičen postajam
in pravijo, ta z ženskami zna.

O, ženske, ženske,
kaj nam delate!?
Ni več želje,
če vam damo vse
Najboljše izmed vas
dobi kakšen dosti slabši kot jaz.

O, ženske, ženske!

Ljubim z varnostne razdalje,
le napol izpolnjujem sanje.
Jaz sem pravi za vas, pravi za vas.

O, ženske, ženske,
kaj nam delate!?
Ni več želje,
če vam damo vse
Najboljše izmed vas
dobi kakšen prekaljen, kot sem jaz

O, ženske, ženske!

O, ženske, ženske,
jaz sem pravi za vas.

1 komentar:

  1. NO ja ,jaz mam dost enga doma...ker na koncu pravi da on pravi za nas...:)...mal heca...sej ta me tud crklja...rožico sem dobila in še večerjo mi je prpravu...no kaj še bi rada....mislim da je to tud velik:)

    OdgovoriIzbriši