10. 3. 13

Girlande

Girlande, praznične zastavice, ki sem jih šivala ta turobni in sivi vikend so prinesle vsaj nekaj sončnih misli  na pomlad, ki jo čakam. Namenjene so punčki in punci, ki ta mesec praznujeta rojstni dan. Za eno sem s črkami aplicirala ime slavljenke, za drugo pa sem iz ostankov ostankov blaga zraven sešila mini etui v crazy PW tehniki. Ja, pravilno je zapisano, da so to ostanki ostankov. Girlande v karo roza in rdeči barvi so narejene kot reciklaža 2 srajc. Eno je bila zelo stara otroška bluzica, druga ženska srajca s čudnim ovratnikom. 

In ker ta teden kot kaže še ne bo lepšega vremena za rožce, sadno drevje in vrt, bomo ta teden šivali...  :) Bliža se torej - Teden šivanja v deževnih dneh za pomladne dneve, ki jih čakaaaamo!
DSC_1270

DSC_1273

DSC_1280



DSC_1267

4 komentarji:

  1. Dobro porabljeni ostanki ostankov za toaletko, no etui. Prav lepa je ratala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepe so te praznične zastavice. Ostanki ostankov pa so super skombinirani na tej mali torbici :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. superca ideja ....vse pipi:):)...meni vse kar je lepo rečem pipi....tko da me že potem poznajo vsi....

    OdgovoriIzbriši