4. 10. 14

Kvačkani ptički

Še zadnja razglasitev - UGANKE -  iz jesenskega prazničnega trisa.

Kaj je  nastalo iz heksagona?

- podstavek za skledo vročih kostanjev? (oldpunca)
- copati, tisti iz enega kosa, ki se jih potem nekako zloži in sešije... (lepemalestvari)
- košarica za kostanj (Diana)
- prijemalka za vročo posodko? (Hali)
- jarmulka (Marjana)
- mini torbica, mošnjiček (Kirena)
- prijemalka za posodo v kateri se peče vroči kostanj? (Mojca B.)
- odejica za dojenčka (Klara)
- del odeje ali prevleke za blazino (Petra)
- prijemalka v zanimivi obliki (Vesna).

Rešitev uganke je: ptiček.  Navodilo za izdelavo sem našla tukaj.
Ker ni nobena uganila bom podelila eno tolažilno nagrado več :)
  • Izžrebala sem Diano (košarica za kostanj), 
  • Marjano sem izbrala, ker sem zaradi njenega predloga spoznala čisto novo besedo, za katero sem prvič slišala - jarmulka (židovsko pokrivalo) in 
  • Ladko, ker je najbrž pozabila odgovoriti na vprašanje :)
Javite mi naslov na email, ki piše desno pod - kontakt. 
DSC_1828


DSC_1830


DSC_1831



3 komentarji:

  1. Če bi imela 100 možnosti, mi ne bi nikdar potegnilo, da bi iz tega šesterokotnika lahko nastal ptiček. :-)) Super! Pa čestitke srečnim dobitnicam. :-) Meni pa preostane, da si pogledam navodila in si ptička sama izdelam. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Smo že dve...če ga hočemo imeti, si ga moramo same narediti... Tudi meni na kraj pameti ne bi padlo, da iz tega lahko nastane ptiček...zanimivo 100 na uro. Čestitke dobitnicam. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo sem se morala nasmehniti, če jaz nisem srečna punca ! Z žrebom velikokrat. Prvič sem bila izžrebana kot otrok na nekem kvizu po televiziji ( mislim, da pri Trefaltu). dobila sem kaseto iz produkcije RTV Ljubljana.Bila sem tako srečna, da sem šla v cerkev zmolit očenaš. Ko je prišla kaseta po pošti, je bila pa škatlica zlomjena.
    Hvala za dober žreb, glede izdelka pa, ja niti v pod razno ne bi trofla. :) Naslova mi ni treba pošiljat ?

    OdgovoriIzbriši