1. 10. 14

Jesenska swaparska razstava

Oktober dober dan!
Pripravila sem ti poseben dan. Še pomniš?

"Dobrodošel  oktober"
 na razstavi blogerskih prijateljic, ki smo sodelovale v jesenski izmenjavi ustvarjalnih izdelkov.

Veseli me, da so izdelki tako različni in izvirni.
Paket jesenskih izdelkov, ki sem jih dobila od Petre so mi polepšali dan, da ne govorim o navdušenju otrok, ko so odprli veliko škatlo -  polno buč  in jesenskih girland :o.
Oldpunca je prav zaradi razpisane igrice na plano spravila mamino Danico Bagat in bo sedaj začela prav resno šivati - uau, komaj čakam! Prav zanjo je Tadejin mož izdelal gumb, ki ga je Tadeja (ki še nima bloga) prišila na torbico za Sonjo, našo Oldpunco, ki je vse gumbe na drevesu  z velikim rešpektom do ustvarjalke Diane šivala še posebej z zanosom in bila na koncu na svoj "pojšter" upravičeno ponosna. 
Diana je med svoje lepe male stvari dodala šal za Mojco B. Ta pa je svoje darilo, svojo toaletko poslala na Petrin naslov. Jaz sem obdarila Tadejo, ki je prejela vrečko za jesenske plodove.

V čast novemu mesecu in razstavi je v komentarjih odprta "knjiga vtisov". V naprej hvala. :) 

http://petra-sanjarije.blogspot.com/
http://oldpunca.blogspot.com/
Torba od Tadeje za Oldpunco
Diana -  http://lepemalestvari.blogspot.com/
Mojca B. - http://mojadarila.blogspot.com/
moja vrečka za jesenske plodove - kostanj, lešnike, orehe, suhe gobe, šipek...

5 komentarjev:

  1. Me veseli, da sem lahko bila del tega tima. Punce, krasni izdelki in upam, da kmalu spet "zalaufamo" proizvodnjo v svojih kotičkih. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Po dolgem času se sprehajam po blogu in uživam , v slikah Soče, izdelkih. Krasno.
    Btw-kaj je bila rešitev kvačkane uganke ?

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je bilo sodelovati v tvoji igrici. :-) Vidim, da so nastali res krasni izdelki. Tadejina torbica, ki je sedaj moja, pa že pridno služi svojemu namenu. :-)) Gumbek pa je svetovna pogruntavščina! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. bravo punce lepo vam je uspelo :)))) zal se nisem. upala prijavit delam cele dneve in nebi uspela ustvarit izdelka:(

    OdgovoriIzbriši