16. 12. 13

Swap razstava - božična vrečka/spomin na december

Vem, da to objavo kar malo nestrpno čakajo moje prijateljice iz našega nitkastega kluba.
Na našem zadnjem letošnjem druženju smo pokazale (skrivne) rezulatate našega prvega izziva, ki je bil v obliki swapa oz. medsebojnega obdarovanja.
Tema izziva je bila božična vrečka ali izdelek pod imenom "spomin na december". Na začetku so bile punce malo skeptične in so me malo čudno gledale in si najbrž mislile kaj si zmišljujem. Dala sem jim dovolj časa in od dvajsetih se je na koncu opravičila le ena. Vsaki sem že v naprej določila svojo obdarovanko za katero je morala "na skrivaj" pripraviti decembersko presenečenje. Med nami so bile tudi tri osnovnošolke in gimnazijka.
V petek zvečer smo bile vse navdušene. Vesela sem bila in tudi ostalim je bilo vse skupaj zanimiva popestritev. Sedaj vse ženskice vedo, kaj je to izziv in kaj je to swap. :) 
Tudi glasovanje za najboljši, naljepši in najbolj uauuu  izdelek je minilo zanimivo in do konca napeto.

Udobno se namestite, vzemite si čas in uživajte v čudovitih izdelkih naše nitkarske klape.
















6 komentarjev:

  1. o hudo.... a sem kej zamudila?....lepa darila oz swapi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si motivirale tvoje "Nitkarice" :-) Res so nastali krasni izdelki. Uživala sem ob gledanju. Zame ste vse zmagovalke!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, pa so res prečudoviti izdelki! Zmagovalke ste.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna voditeljica in pridne nitkice!!!! Zeloooo lepe fotke,hvala!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Tudi meni se je v veselje družiti z vsemi vami. Lahko komentiraš kot "anonimni" - ni problema, bi pa rada da se na koncu podpišeš vsaj z začetno črko imena-navadno vsi takšni brez registracije naredijo tako in je prav tako OK.

      Izbriši