12. 12. 13

enkrat, v najboljših letih...

 Danes pravijo, da je dan D. Dan D za banke, baje. Trobezljajo po radiu in teveju že cel teden in danes sploh. O luknjah, miljardah, stresnih testih, začetku konca,.. in da v bistvu danes sploh ni črn dan ampak v bistvu prav dober dan... Tudi oče, ki je vedno hudo na tekočem z vsemi aktualnimi dogodki,  bi rad začel debato o "novici", ki so jo "objavili ob enajstih dopoldne" :o,... pa se nama je s fantom mudilo v Glasbeno šolo.  
Zamislila sem se, ko so se otroci pogovarjali o tem, kaj bodo napisali v pismo božičku in je Tamala rekla mlajšemu bratu: " Ej, pa koliko reči bi ti rad,.. a se ti sploh zavedaš, da smo v recesiji?" :)

Danes sem med množico zgoraj omenjenih novic in komentarjev na radiu zaslišala dober komad, ki ga nisem še nikoli. Na listek sem si zapisala refren in ga vtaknila v žep. Slišala pa sem, da pesem poje Mef.
Nocoj sem poguglala refren in Mefa ter ugotovila, da je to čisto nov komad, ki ga ni moč kar tako najti. Pa sem ga nekako le našla: Tule kliknite na komad "Najboljša leta" in si ga lahko zapojete skupaj z Dragom Mislej -Mefom, kot sem si ga jaz mnogokrat, ... tolikokrat, da sem do konca in natančno zapisala besedilo.

V bistvu prav dober komad za današnji dan... da malo pozabimo na vse skupaj, se zamislimo,...z željo in nostalgijo po najboljših letih...

Najboljša leta (Drago Mislej- Mef)

San je bil tih, posebej tihe vrste,
govoril je malo, je pa žvižgal na prste,
podnevi se je skrival, zvečer je oživel,
in z najboj glasno družbo najrajši je pel,
pa se je slišalo komaj, kot da veter vzdihuje,
kot utrujeni starec ko si čevelj obuje,
nihče nič ni vprašal, saj smo vsi razumeli
staro zgodbo o tem kako so včasih živeli.

Veste, to so bila tista najboljša leta
za večerje na barki in za prava dekleta,
ko so Fansi igrali na terasi v taverni
in so komaj odprli disko v Žusterni. 

Vi sploh ne veste,
vam se ne sanja,
mi smo znali živet.

San je bil tih, generacije morja
z obzidja so šteli korake do obzorja,
vsi so šteli premalo, le Sani preveč 
končal je v časopisu kot še ena od nesreč.
Ko so ga našli bilo je, kot da veter vzdihuje
kot utrujeni starec, ki si čevelj obuje
nihče nič ni vprašal, saj smo vsi razumeli
staro zgodbo o tem kako so včasih živeli.

Veste, to bila so tista najboljša leta,
za večerje na barki in za prava dekleta,
ko so Fansi igrali na terasi v taverni
in so komaj odprli disko v Žusterni. 

Vi sploh ne veste,
vam se ne sanja,
mi smo znali živet.

in nikoli ni spoznal preproste resnice,
da v zraku ne zaspijo niti največje ptice.

Veste, to bila tista najboljša leta,
za večerje na barki in za prava dekleta
ko so Fansi igrali na terasi v taverni
in so komaj odprli disko v Žusterni. 

Vi sploh ne veste,
vam se ne sanja

mi smo znali živet.

Mi smo znali živet.
Mi smo znali živet.
Mi smo znali živet. 




3 komentarji:

  1. Super besedilo. Hvala.
    Še ne dolgo tega sem mislila, da moram vedno biti na tekočem s tem, kaj se dogaja v svetu in doma. Zadnje čase pa dosti bolj mirno spim, ker samo bežno ujamem kakšno besedu o dnevu D, ali pa komentar dragega na Alenčičino prekratko krilo, medtem ko poslušam šport na radiju, ali pa kakšno kul muziko :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful dober komad:) se strinjam s blogersko prjatlco....oldpunco....veselje v hiši zaradi okraskov kaj?:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Med poročili vključim CD.
    In sploh me ne moti,da je v moji šivalnici že celo leto samo eden.Vseeno bolje kot poročila.
    Mef pa je zakon.Ga redno poslušam na radiu KP ob nedeljah zvečer in v sredo je imel koncert v živo.Pesem poznam in si jo kar redno mrmram-peti pač res ne znam.

    Danes je dan sv.Lucije ,zato bomo prižgali luči,lučke,svečke.Da nam bo toplo,da jim bo toplo.

    lp

    OdgovoriIzbriši