16. 6. 13

S knjigo ob vodi

Vikend je prinesel otvoritev kopalne sezone. Pravzaprav so jo otvorili najmlajši in mlajši kopalci.  Starši bomo počakali še par dni, da bo naša reka topla še kako stopinjo več. Prihaja namreč letošnji vročinski val št. 1. Ta teden bo "ta glavna" Nadiža. In zraven knjiga, ki jo berem: Pijevo življenje.  

Najprej sem si čisto slučajno ogledala film, ki mi je bil... uauuuu...  Rada imam take vrste zgodb in fotografija in scenarij filma sta res enkratna. Ker filma nisem čisto dobro razumela oz. mi je na koncu odpiral nova vprašanja, sem si rekla, da moram najprej prebrati knjigo in si potem mogoče ponovno ogledati film. Fotografija in glasba v filmu sta fenomenalna.

V knjižnici ni bilo na razpolago običajne knjige. Rekli so, da je "izgubljena", tako da sem si bila primorana izposoditi knjigo v ilustrirani verziji, ki je velikanska in težka.
Že na začetku me je zgodba fascinirala z razlago kako se resnično počutijo živali v živalskem vrtu. Prav zaradi tega čtiva se je danes spremenil moj odnos in mišljenje o zaprtih živalih v živalskih vrtovih. Te od danes naprej zame niso več revice v ujetništvu, ki nimajo več svoje svobode in prvinskega prostora. Povem vam, da bom naslednjič šla v živalski vrt z lažjim srcem. Če vas zanima zakaj sem se popolnoma spreobrnila glede tega, si preberite knjigo... kmalu na začetku. Gotovo bo tudi vas na nek način osvestila... in ne samo v pogledu do živali v živalskem vrtu.
Glavni junak je zagrizen zagovornik in vernik treh verskih skupnosti hkrati - hinduizma, islama in krščanstva. Razmišljanja mladega fanta so fascinantna, globoka, resnična,.. starše in "tri modrece" (župnika, imama in pandita) spravi v zadrego šele ko jim citira velikega Mahatma Gandhija: " Vse vere so prave" in fant na koncu le še doda: "Jaz bi samo rad ljubil Boga."














 Ta teden bomo gotovo ob reki. Preverila sem pričakovane temperature, ki so narisane s klicaji in se gibljejo okrog 34 stopinj. Sine ze navadno zabava po svoje,  punci pa sta v svoji družbi in prideta naokrog le takrat, ko bi radi preverili, če sem slučajno prinesla s sabo kaj sadja in piškotov.
Seveda bom brala. Prav omenjeno velikansko knjigo bom nesla s sabo. Tako kot danes. In mogoče vam o njej še kaj napišem. 
 V nadaljevanju  bo namreč kmalu glavni - še bolj glavni junak knjige - Richard Parker. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar