18. 12. 12

Bonbonček - giveaway

Vrečka nitkastih presenečenj - za srečo! :)

V bobnu boste vsi, ki pustite komentar k objavi in odgovorite na moje anketno vprašanje: Kaj bi pospravili v to vrečko novoletne sreče? 
Mogoče DIY novoletne voščilnice, mogoče modelčke za božično pecivo, novoletne okraske,  ovčke za jaslice...
Igrica traja do 25.12 do polnoči.  Tisti brez registracije, prijavljeni kot "anonimni" zapišite vaše ime. Žrebam v sredo, 26.12. Vrečko presenečenja pošljem srečnemu izžrebancu še isti dan oz. takoj,  ko mi javi naslov. 

Kaj pa se skriva v vrečki, pa pokažem  na silvestrovo! :)

12 komentarjev:

  1. O, kako lepa vreča presenečenja! Vanjo bi pospravila novoletne okraske in jo obesila v dnevno sobo, da bi jo vse leto gledala :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. v tole vrečko novoletne sreče bi shranila fotke našega 'prvega' božičnega večera, ki jih imam namen narediti letos ...
    luškana vrečka ... luškano blago ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa :) Jaz pa bi dala v vrečko prejco,volno, da ko kvačkam, štrikam se mi nebi kotalilo vse po celi sobi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita vrečka. Vanjo bi dala domače pecivo in jo podarila.


    Stana

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovita vrečkica, jaz pa bi vanjo spravila darilce za mojega novega vnučka Andraža.. kot je on neprecenljiv, je tudi vrečkica taka... lep topel pozdrav

    pokukaj tudi na moj blog..

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa pravljicna vrecka praznicnih barv... Vanjo bi pospravila cokoladna presenecenja, ki bi razveselila moje vrtcevske otroke :)

    Prisrcno pozdravljam in zelim se veliko ustvarjalnih idej.
    Sasa

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo lepa vrečka :D
    vanjo bi dala novoletne zaobljube, ker jih imam zdaj v škatli za čevlje
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  8. zelooooooo lepa :D jaz bi vanjo položila novoletne zaobljube, ki bi tako zapustile staro škatlo za čevlje ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. V tole simpatično vrečo bi pospravila novoletne okraske, da bi jih imela končno spravljene na enem kupu, pripravljene, da drugo leto odidejo na neko drugo, novo smrečico (selitev na svoje). LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit mošnjiček! Hmhmhm kaj bi dala vanj? Zašepetala skrite želje, dala vanj enega prašička za srečo in pest čokoladnih bonbončkov.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res prava praznična vrečka. Jaz bi vanjo skrila mojo štrikarijo, da bi jo potem lahko nosila za seboj prav vsepovsod. Lepe praznike!!:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Superlepa vrečka :) jaz pa bi vanjo skrila najlepše želje in jo podarila nekomu, ki potrebuje malce spodbude za nasmeh :)

    OdgovoriIzbriši