8. 7. 21

To je naša voda!

Včeraj sem bila drugič letos v Nadiži. Sprehodila sem se naprej od glavnega kopališča, do drugih lepih bazenov, ki so letos spremenili lokacijo, postali večji, lepo globoki za plavat. Voda je topla in ima skoraj 23 stopinj.  Lep miren prostor se nahaja pod vasjo, kjer se je rodil moj oče. Prostor ob reki,  si  potihem in vedno bolj na glas lastijo samo lokalni prebivalci dveh bližnjih vasi. Že 6 kilometrov oddaljeni Kobarici, smo nezaželjeni, odveč,..." ta Nadiža tu, ni vaša,...". Ko sem prišla do bazena sem okrog mene poslušala opazke najbolj nestrpnih, ki so se hiteli pogovarjat, da bodo vse nagnali, da bodo postavili rampo, če ne bo drugega... 

 
Kar jezna sem postala. Takoj sem pomislila na najbolj aktualno temo in pomembno aktivacijo v naslednjih dneh:  

...da nam ob morju, ob rekah in jezerih ne postavijo kontejnerjev, mobilnih hišk,... da bogataši ne pozidajo vil in restavracij ob neposredni bližini voda,  da ne bo tako kot ob avstrijskih jezerih, ko ne moreš do vode in ima vsaka parcela svoj pomol iz katerega skačejo in konec koncev tudi zato, da si ne bodo lokalci izmišljevali, da je reka bolj njihova kot moja,.... tako kot na koncu tega videospota :)

V nedeljo je potrebno oddati glas za vodo, glas PROTI zakonu!

To je naša voda!


 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar