8. 2. 17

Za kulturni dan

Običajno se naša družba ročnih del dobiva ob sredah. Ker je danes kulturni dan in praznik in fraj dan, pa šola ni odprta, naše druženje odpade.
Ženskicam sem dodelila domačo nalogo, ki jo morajo narediti prav danes, na praznik kulture. Vsaka mora poiskati knjigo ni važno katerega avtorja in jo naglas zdeklamirat, prebrat. Pomembno je, da se jo prebere naglas, lahko možu, sinu, vnukom,.. ali pa sama sebi v svoji zbranosti.

Seveda sem morala domačo nalogo opraviti tudi sama. Iz knjižne police sem izbrala Feota, našega domorodca. Ta bi bil morda všeč tudi možu, sem pomislila in zanimivo čudaško posrečen morda sinu. Nekaj časa sem brskala, nakar sem se začela na glas smejati a se kmalu ponovno zbrala, prosila za tišino in posluh... oba moška nista mogla verjeti, kaj jaz to berem in mož je na koncu rekel samo: "oo, ti moj Feo, .." in se tudi on zasmejal in čudil, kako sem lahko našla tako "meni primerno" pesmico.

Seveda me je matralo, ali se da pesmica tudi naštrikat. Jap. Ja, mogoče ima eno malo napako-nesporazumček, sicer pa ja, oba vzorčka sem probala in Feotovi knjigci ob jutranji praznični kavi seštrikala slednik. :)

Pa veseli dan kulture vam želim!

Ivan Volarič Feo (zbirka T'GUWRŠ OD T'GRŠ)
Kuhalnik je pokvarjen 






2 komentarja:

  1. vav. nisem prepričana, če je feo znal štrikat. bi bil pa zagotovo navdušen nad sledilnikom. in lep dan kulture tudi k vam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz nism "gvišna", če je znal ta stric štrikati, ma sledilnik je pa fantastičen ;)

    OdgovoriIzbriši