4. 1. 16

Nogavice v barvi kuščarja

Tavelika hčera je v suhem decembru izrazila željo, da bi imela še kakšne takšne moje nogavice, saj je ugotovila, da če ima moje tople nogavice "komot hodi okrog kar v allstarkah" :o
Izpolnila sem ji željo in spletla nogavice, ki se preverjeno zelo lepo perejo in nosijo.
Aja, letos, ko je zapadel sneg pa sem ji zabičala, da je ne vidim več v allstarkah...

Za hčero sem zbrala volno v barvi ugandskega kuščarja. Naprodaj imajo še barve papagaja iz Madagaskarja, značilne opice iz Bornea, ptičkov iz Venezuele in Amazonke, čudne živalce v čudovitih turkizni in lososovi barvi iz Ekvardorja, metulja iz Paname, ptička iz Konga. Nekaj denarja od prodaje te kvalitetne volne za nogavice gre za reševanje Deževnega gozda, ki ga naš planet še kako potrebuje. Zanimiva gesta, všeč mi je. Všeč mi je tudi video, ki prikazuje, kako pobarvajo takšno volno, ki sama plete vzorčke.

Pa vi ali pletete nogavice? Znate? Lahko se mi pridružite. Začnemo že ta teden. Z navodili, ki jih bom poskušala čimbolj nazorno prikazati in razložiti v slovenski besedi in mogoče s pomočjo tujih linkov, ki vam bodo v pomoč.

WP_20151213_005




WP_20151213_008


WP_20151213_002


WP_20151213_001

5 komentarjev:

  1. Ja, prosim za navodila. Pravkar jih pletem, pa niso take kot mamine za vzorec.
    LP,
    Diana
    PS: Nisi pozabila na "multifunkcijsko" torbo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodila za štumfe bodo kmalu.
      P.s. Nisem :) imam tvoje izbrane barve, blago, še "odvečni" čas ujamem za lase, pa bo.

      Izbriši
  2. Uf, kar nekaj vode je preteklo, odkar sem spletla zadnje nogavice. :-) Mortda pa se jih spet lotim. Kje kupuješ tole zanimivo volno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako volno imajo v Buttinette (spletna trgovina), lahko pa jo najdeš tudi v bolje založenih trgovinah s takimi rečmi ali pa npr. tudi spletni Moni liza.

      Izbriši
    2. Hvala. Grem pogledat. :-)

      Izbriši